vraag

Bestelling vast op stap 2

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Morgen verhuizen we. Daarom heb ik ruim 2 weken geleden internet aangevraagd op het nieuwe adres. Een van jullie medewerkers gaf namelijk aan dat dit voldoende tijd zou zijn... helaas had ik daar beter niet naar kunnen luisteren blijkt nu. Mijn order hangt namelijk al sinds 21 juli op 'stap 2' vast. Uiterlijk 2 augustus zou ik de definitieve datum bevestigd krijgen maar toen ik zojuist belde kreeg ik te horen dat er geen status in het systeem was te vinden en dat dit naar de afdeling 'order management' moest worden gestuurd. Dit kon maar liefst 5 werkdagen duren. Dus de installatiedatum van 8 augustus gaat 'm niet worden.

Dat betekent dus concreet dat we nu vanaf morgen t/m minimaal de week daarop (9 dagen) zonder internet zitten. Aangezien zowel mijn vriendin als ik minimaal een dag per week thuiswerken, zitten we nu dus met een probleem. Is hier iets aan te doen? Dit is nou niet bepaald het warme-'hallo nieuwe klant'-welkom waar we op hadden gehoopt 😞
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi p-etert,

Wat een vervelende situatie. Heb je inmiddels al meer gehoord? Zou je me middels een privébericht je volledige naam, adres en woonplaats en je geboortedatum kunnen sturen? Dan kan ik met je meekijken in het systeem.

Ik zie je bericht tegemoet.

Groetjes Tom
Hi Tom,

Helaas nog niet. Ik heb je zojuist een pb gestuurd.

Groet,

Peter
Reputatie 4
Badge +3
Dank voor je privebericht. Ik heb even in het systeem gekeken en ik zie dat de desbetreffende afdeling er inderdaad nog mee bezig is. Ik kan je helaas geen termijn geven waarop dit opgelost zal zijn. Ik begrijp dat dit heel frustrerend is, maar ik kan op dit moment even niks voor je doen, zolang het bij die afdeling ligt.
Tom,

vandaag heb ik nogmaals contact gezocht met jullie klantenservice. Helaas blijkt het erg moeilijk te zijn om in ieder geval de toekomstige klant op de hoogte te houden. Wij zitten inmiddels sinds maandag zonder internet zonder ook maar een termijn te weten waarop er geleverd kan gaan worden. De manier waarop dit gaat voorspelt niet veel goeds en ik moet zeggen dat ik nu al (nog voordat de boel uberhaupt is geleverd) geen vertrouwen meer heb in jullie organisatie.

Ik verwacht van jullie dat er uiterlijk op vrijdag 19 augustus - precies 1 maand na bestelling - een werkende verbinding is opgeleverd of een andere passende oplossing wordt geboden. Een schriftelijke ingebrekestelling met dezelfde strekking zal per ommegaande post worden afgeleverd.

Groet,

Peter