beantwoord

Bestelling gannuleerd?


  • Durft te posten
  • 1 reactie
Hallo,

Wij hebben ons op 10 oktober aangemeld als nieuwe klant, is allemaal bevestigd, we hebben toegang tot mijntele2, en op 9 november zouden we worden aangesloten.

Gisteren heb ik ineens een e-mail ontvangen met de melding:
"Je bestelling bij Tele2 is op jouw verzoek geannuleerd. Je hoeft zelf niets meer te doen. Hopelijk tot een volgende keer. "

Wij hebben niks geannuleerd... In mijntele2 staat de bestelling ook niet meer. Kan iemand me vertellen wat ik nu moet doen?

Mvg,
Remco

icon Beste antwoord door Trinh van Tele2 3 november 2016, 17:58

Dag Remco,

Wat fijn. Ik heb met je mee kunnen kijken, omdat je je klantnummer in je profiel hebt ingevuld. De order loopt goed 🙂

Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag van je.

Groet, Trinh

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Nou, ik heb een e-mail gekregen met een bevestigings-link voor de eerdere bestelling. Het ziet er naar uit dat het goed gaat komen.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Remco,

Wat fijn. Ik heb met je mee kunnen kijken, omdat je je klantnummer in je profiel hebt ingevuld. De order loopt goed 🙂

Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag van je.

Groet, Trinh
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb niks meer van je gehoord.
Mocht je nog vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Ik ga dit topic sluiten.
Groet, Trinh