Belachelijke service

• 5 juli 2016
  • 3 reacties
  • 101 x bekeken

• Durft te posten
  • 1 reactie
Na 2,5 maanden te hebben afgewacht begin ik het een beetje beu te worden, hier in de omgeving Limburg, om precies te zijn Spaubeek, heeft iedereen die tele2 heeft last van een storing, waardoor er al meedere mensen zijn overgestapt op een andere provider, nu heb ik in die 2,5 maanden al meerdere malen contact gehad met de service helpdesk, en telkens word mijn router doorgemeten en gekeken naar de inkomende snelheid, en het valt iedereen op dat het langzaam is, vooral rond etenstijd t/m 1 uur 's nachts, na een reset is de snelheid weer normaal voor 5 minuten en dan krijg ik weer DNS problemen, ik heb een bedrijf lopen en de ontwikkelingen worden nu zwaar tegengehouden door jullie gekloot, ik kan mij niet voorstellen dat er al ongeveer 3 maanden een storing is die NIET kan worden opgelost, zeer jammer dit, ik hoop dat ik via deze weg wel fatsoenlijk antwoord kan krijgen wat de status is van de zaken nu, want telefonisch word mij gezegd dat bekabeld internet en wifi niet tegelijk kan worden gebruikt en toen heb ik maar direct opgehangen want mevrouw wist duidelijk niet waar ze het over had, tevens probeerde ik een vergoeding aan te vragen aangezien ik in principe nooit internet heb, maar deze kan natuurlijk niet worden bekeken aangezien de storing nog STEEDS niet is opgelost, ik ben al lang tevreden klant van tele2 maar nu loopt het me langzaam de spuigaten uit, jammer dit.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Jammer genoeg is het forum dus vergelijkbaar met hoe de klantenservice ook in z'n werking gaat, ik weet genoeg. Tijd voor een andere provider.
Reputatie 7
Badge +4
Dit is een forum en hier wordt door klanten met elkaar gesproken. Binnen een paar uur reacties hebben hoef je inderdaad niet te verwachten. Zeker niet zo laat op de avond.
murf, wat voor een abonnement heb je? Ik heb in Landgraaf op een tot 20 Mb/s abonnement vanwege de afstand van 2800m tot de wijkcentrale een snelheid tussen 8 en 9 Mb/d, maar wel altijd, nog geen tijdstippen waarop het trager is. Welke snelheid meet je (bekabeld)?