Op 6 april is aan jullie doorgegeven dat mijn contract bij jullie beëindigd moet worden op 7 mei 2019.
Mijn abonnement is ook gestopt op 7 mei 2019. Ik kreeg op 8 mei 2019 een bevestigings e-mail dat de tele2 diensten op 8 mei zijn stopgezet. De geleende apparatuur is reeds terug gestuurd in de daarvoor ontvangen retourbox.
Vandaag (10 mei 2019) ontving ik per e-mail de factuur (factuurdatum 1 mei 2019) met daarin het volledige bedrag voor de hele maand mei gefactureerd. En dat terwijl ik voor de maand mei maar 7 dagen gebruik heb kunnen maken van mijn abonnement.
Graag ontvang ik van u een correcte factuur over de periode in mei waarin ik gebruik heb kunnen maken van het abonnement.
Omdat ik het niet mee eens ben met de huidige factuur over de volledige maand mei storneer ik het factuurbedrag en wacht op een gewijzigde factuur.
Vriendelijke groet,
Patrick
Beste antwoord door eric
Bekijk origineel bericht