beantwoord

Automatische betaling van facturen

• 21 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 119 x bekeken

Goedemorgen, ik heb een vraag. Ik ben een nieuwe Tele2-klant en wil automatisch de rekening betalen. Is deze optie vanaf het begin actief of moet ik deze zelf activeren?
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 22 oktober 2018, 13:44

Hé Dawid92345,

Bij een Tele2 vast Internet/Bellen/TV en mobiel abonnement zal de factuur altijd automatisch van je bankrekening geïncasseerd worden, hier hoef je verder niets voor te doen. Let er wel op dat wanneer een automatisch incasso om wat voor reden niet lukt dat je de factuur dan handmatig zal moeten overmaken, als dat gebeurd dan krijgt je daar uiteraard een bericht over.

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Die eis is er vanaf het begin. Je hebt toch een rekening nummer moeten opgeven toen je het contract afsloot?
Ja, ik heb het rekening nummer aan het begin gegeven.
Reputatie 5
Badge +2
Hé Dawid92345,

Bij een Tele2 vast Internet/Bellen/TV en mobiel abonnement zal de factuur altijd automatisch van je bankrekening geïncasseerd worden, hier hoef je verder niets voor te doen. Let er wel op dat wanneer een automatisch incasso om wat voor reden niet lukt dat je de factuur dan handmatig zal moeten overmaken, als dat gebeurd dan krijgt je daar uiteraard een bericht over.

Groet, Kevin