beantwoord

Assign the public IP addres of a connection to a device

  • 7 June 2019
  • 1 reactie
  • 571 x bekeken

Als ik "Assign the public IP addres of a connection to a device " probeer, staat er nog steeds "Not assigned". Ik druk op edit, druk op de naam, dan druk ik op apply en dan op ok en dan staat er nog steeds Not assigned. Het rare is dat toen ik dit voor de eerste keer probeerde lukte het wel en nu ineens niet. Wie kan mij hier mee helpen?
(Ik heb internet exploor en google chrome geprobeerd )
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 11 June 2019, 13:16

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Hé B.Baas,

Had je het modem al opnieuw opgestart door het stroom er 10 seconden vanaf te halen en opnieuw geprobeerd? Ook kan je het modem terugzetten naar fabrieksinstellingen door het resetknopje achterop het modem 10 seconden ingedrukt te houden met bijvoorbeeld een paperclip, mogelijk dat het daarna wel weer werkt. Let erop dat je daarbij wel al je eigen instellingen opnieuw moet invoeren voor zover je die had. Als dit niet niet werkt dan ben ik bang dat ik persoonlijk geen andere oplossing voor je heb, we ondersteunen dergelijke instellingen namelijk niet. Je beste hoop is dan wachten op een reactie van een andere forumgebruiker die je eventueel wel verder kan helpen

Groet, Kevin