beantwoord

Apparatuur retour gestuurd, maar blijkbaar niet ontvangen

• 8 februari 2019
  • 6 reacties
  • 284 x bekeken

Beste Tele2,

Ik heb jouw modem geretourneerd, maar ik ontvang alsnog bericht dat je deze niet hebt ontvangen.

Uiteraard heb ik het verzendbewijs.

Hoor graag wat je wilt dat ik nu doe.

Groet,

Steffan

PS. - Ik kan niet bellen of gebeld worden.
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 18 februari 2019, 10:26

Hé Steffan,

Je had een typefoutje gemaakt in de barcode die je mij in je privébericht hebt gestuurd. Ik heb het nu in elk geval kunnen verifiëren en heb het modem als retour gemeld is het systeem, er zal dus geen herinnering of boete komen!

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé Steffan,

Stuur mij het track en trace nummer via een privébericht en ik ga voor je kijken wat ik kan doen!

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb op basis van het track en trace nummer en ons retour adres postcode 5140VB gezocht maar bij PostNL krijg ik de volgende melding:

Kan het zijn dat het pakket naar een andere postcode gestuurd is?

Groet, Kevin
Ik heb op basis van het track en trace nummer en ons retour adres postcode 5140VB gezocht maar bij PostNL krijg ik de volgende melding:

Kan het zijn dat het pakket naar een andere postcode gestuurd is?

Groet, Kevin

Nee, het is echt naar 5140VB gestuurd.

Reputatie 5
Badge +2
Hé Steffan,

Je had een typefoutje gemaakt in de barcode die je mij in je privébericht hebt gestuurd. Ik heb het nu in elk geval kunnen verifiëren en heb het modem als retour gemeld is het systeem, er zal dus geen herinnering of boete komen!

Groet, Kevin
Hé Steffan,

Je had een typefoutje gemaakt in de barcode die je mij in je privébericht hebt gestuurd. Ik heb het nu in elk geval kunnen verifiëren en heb het modem als retour gemeld is het systeem, er zul dus geen herinnering of boete komen!

Groet, Kevin

Bedankt voor je snelle reacties en uitzoekwerk Kevin! Veel plezier daar 🙂
Reputatie 5
Badge +2
Geen probleem, jij ook bedankt voor je medewerking!

Fijne dag verder!