vraag

ambtenaren fauna grondkabel kapot

Beste Tele2,

ik ben een klant uit Zwijndrecht en recent hebben ambtenaren hier in de straat een boom verwijderd. Nou heb ik hier geen probleem mee maar ze hebben toevallig de grondkabels kapot gemaakt.

Een monteur van kpn is vandaag langsgeweest en heeft dit voor mij bevestigd. Hij gaf aan dat ik wellicht een kastje kan regelen bij mijn provider die mij tijdelijk internet en tv kan geven. Ik dus bellen en ik kreeg te horen dat tele2 hier helaas niks voor heeft. Nou hebben ze me 5gb gegeven maar ik kan hier natuurlijk niet mijn huiswerk mee maken. ik moet namelijk gebruik maken van autocad voor mijn studie en het renderen van bestanden en dit uploaden op het internet is niet bepaald licht werk. naast dat ben ik hier zo door heen met youtube dat ik vaak gebruik voor vermaak. Helemaal nu dat ik geen tv kan gebruiken.

graag hoor ik oplossingen voor mijn probleem

vriendelijke groet,

6 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Ambtenaren nog wel. Dan moet tele2 KPN maar onder druk zetten om hier spoed mee te maken.
Reputatie 7
Badge +4
Je zou in de tmobile winkel een 4gthuis product kunnen afsluiten en de rekening bij de gemeente indienen. Die zijn aansprakelijk.
Reputatie 4
Badge +1
Als het al gemeente ambtenaren zijn. Ambtenaren die werken zijn zeldzaam volgens mij. KPN is eigenaar van de kabel dus KPN zal ze aansprakelijk moeten stellen. Dan komt tele2.
Reputatie 6
Badge +1
Denk toch dan het groene flora ambtenaren zijn, geen fauna 😃 Maar wel vervelend zeg. Misschien mag je meeliften op de Wifi van de buren die Ziggo kabel hebben? En anders zo'n 4G data abo zoals Eric opperde. Wel even van te voren vragen of Zwijndrecht de kosten vergoed. Het lijkt mij dat zo'n kapotte kabel wel heel snel gerepareerd zal worden als er veel mensen op zijn aangesloten.
Reputatie 4
Badge +1
Hé BlackMisc,

KPN is verantwoordelijk voor reparaties aan de grondkabel, ongeacht welke partij het probleem veroorzaakt heeft. Normaal gesproken stuurt KPN een aannemer die de reparaties uitvoert, dit kan alleen een aantal dagen duren.

Als dit niet het geval is of je bent niet op de hoogte van iets dergelijks stuur mij dan een privébericht zodat ik voor je kan uitzoeken!

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Update: de mensen van kpn zijn aan de slag in de straat. heb met ze gesproken en ze zouden eventueel over 2 dagen klaar zijn. Ook heb ik de gemeente gebelt en die heeft aangegeven dat ze me nog terugbellen met meer informatie. Helaas is dit nooit gebeurt. Het lijkt me een lang gevecht als ik het bonnetje laat zien van eventuele 4gthuis product helemaal op het moment dat ze niet aan hun afspraken houden.

Ik denk dat ik meer kans maak bij mijn docent en een uitstel vraag.

vriendelijke groet,

Reageer