Al weken 's avonds internetstoring

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Ik ondervind al een aantal weken vooral 's avonds internetstoring. Internet werkt niet of heel traag. Storing gemeld bij Tele2 maar ik krijg geen duidelijk antwoord. Storing zou zich alleen in mijn woonplaats voordoen?? Storing zou begin maart zijn opgelost, maar wat er precies aan de hand is wordt mij niet verteld. Ik was altijd zeer tevreden over disnten Tele2 maar laatste tijd beginner er toch stevige scheuren ie komne. Als begin maart problemen zich nog voordoen zoek ik een adere provider.

Rom, Veenwouden (Friesland)
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Capaciteitsprobleem in een van de centrale,s( OFFNET). Lijkt een kwestie te zijn tussen Tele2 en KPN. Wat dat precies inhoudt zullen wij toch nooit te weten komen.
Er is in ieder geval een capaciteitsprobleem in de centrale dat is dus de reden dat je internetsnelheid tegen de avond inzakt.
Men is bezig klanten over te zetten naar een andere centrale dus zit er niets anders op dan tot 7 Maart te wachten.

Mocht je willen opzeggen kan ik je wel aanraden om nu meteen een klacht in te dienen en Tele2 in gebreke te stellen. Geef aan dat je hen een redelijke termijn geeft( 2 weken) om problemen op te lossen anders wil je opzeggen...
Internetnsnelheden vast gaan leggen(speedtest doen in de avonden) en alle correspondentie bijhouden.
Hoi. Hier dezelfde klachten. S' avonds geen of hele slechte en trage verbinding. En sinds gisteravond helemaal geen internet meer. Gr. Jettie. ( ureterp, friesland).
Reputatie 4
Badge +1
Jettie schreef:

Hoi. Hier dezelfde klachten. S' avonds geen of hele slechte en trage verbinding. En sinds gisteravond helemaal geen internet meer. Gr. Jettie. ( ureterp, friesland).

In gebreke stellen...per brief,klachtenformulier aangeven dat je hen nog 2,3 weken geeft om het probleem op te lossen anders wil je kosteloos opzeggen.
Als je internetsnelheid tegen de avond inzakt is niet acceptabel.

Al helemaal niet als internet het helemaal niet doet maar ik verwacht wel dat ze dit wel snel weer in orde hebben. Zal vandaag,morgen wel opgelost zijn. Doet je internet het weer maar wellicht dat de snelheid dan nog tegen de avond inzakt.
Geef ze tot 7 maart maar dan moet je hen nu wel aanschrijven mocht je willen opzeggen...
Ik zie dat dit al een maand of 4 geleden is. Ik ondervind nu ongeveer gelijke problemen met internet. Het gaat al een maand aan, dag internet, 2 dagdelen niet, dan weer eens een halve dag wel. Wifi signaal uitstekend en verbonden. Nieuw modem, nieuwe aansluiting, nieuwe bekabeling, niks helpt. Monteur KPN is geweest net op een moment dat ik toevallig net wel internet had zodat hij niks kon controleren, bekabeling buiten zag er wel goed uit. De online helpdesk stuurt me van het kastje naar de muur, het laatste bericht was dat ik de klantenservice in Amsterdam maar moest bellen. Dat doe ik dus niet (in de wachtrij gezet worden met bijkomende kosten), ze kunnen mij net zo goed ff bellen. Sinds dat bericht (vanmiddag) niets meer vernomen. Ik blijf aan de gang, ik heb noch de expertise noch de taak om netwerkproblemen op te lossen, ik ben tenslotte geen netwerkbeheerder. Is er een adres bekend waar ik naar toe kan schrijven om mijn abonnement kosteloos op te zeggen?
Reputatie 4
Badge +3
Beste Klaske,

Welkom op het forum. Wij helpen iedereen die een eigen topic heeft aangemaakt en behandelen deze topics op volgorde van binnenkomst. Als je onze hulp nodig hebt, wil ik je vragen een nieuw topic aan te maken. Omdat dit inderdaad een oud topic is, sluit ik deze hierbij.

Groetjes,
Rick