vraag

Afspraak glasvezel installatie

• 1 mei 2018
  • 6 reacties
  • 106 x bekeken

Beste,

Ik heb geprobeerd een afspraak te maken via planfiber.nl, maar krijg een foutmelding en ik moet het opnieuw proberen. De dag waarop ik de afspraak wil maken is dan niet meer beschikbaar. Contact gezocht met de virtuele assistent, na heen en weer gepraat te hebben met een machine kreeg ik dan toch een persoon te pakken. Deze vertelde mij dat het alleen mogelijk is om telefonisch contact op te nemen, maar aangezien ik op het moment buiten europa verblijf is dit een kostbaar probleem.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Ik kan voor je kijken wat ik voor je kan doen... Maar is de desbtreffende datum vol dan kan ik ook niet veel doen!
Even de planning kijken kan altijd natuurlijk 🙂 Welke datum? En in de middag of ochtend?
Hallo Mario,

Ik heb geprobeerd een afspraak te maken voor Maandag 14-05 in de middag. Ik zelf ben op dat moment niet thuis en de installateur wordt begeleid door mijn buurman.

Als het niet meer mogelijk is op die dag en tijd, dan moet ik overleggen met de buurman.

Optie is ook om hem een afspraak te laten maken??

Dank je voor de snelle reactie btw.

Groet
Reputatie 4
Badge +1
Ja dat gaat moeilijk worden de 14de... maar ik ga voor je kijken! En anders klantnummer en postcode huisnummer aan je buurman geven zodat hij hem in kan plannen voor je wanneer hij er is! Dat zou een optie zijn.... Alleen vanuit Tele2 vinden wij dat niet altijd zo leuk.. (fraude)
Maar als jij de beste man 100% goedkeurd 😛 haha dan mag het natuurlijk.
Ja dat gaat moeilijk worden de 14de... maar ik ga voor je kijken! En anders klantnummer en postcode huisnummer aan je buurman geven zodat hij hem in kan plannen voor je wanneer hij er is! Dat zou een optie zijn.... Alleen vanuit Tele2 vinden wij dat niet altijd zo leuk.. (fraude)
Maar als jij de beste man 100% goedkeurd 😛 haha dan mag het natuurlijk.

Beste Mario, dan wacht ik je reactie af. Ik sta natuurlijk volledig garant voor mijn buurman als hij de afspraak kan, mag regelen.
Kan ik een reactie verwachten via dit forum?
Reputatie 4
Badge +1
Je had nog niks ontvangen??... Ohh dat is dan niet zo netjes! Had gevraagd om te controleren voor de 14e en anders een anfdere afspraak "Zucht"
Ik zal zelf een datum pakken voor je dan en dan geef ik je dat door via een prive bericht! Komt er zo aan!