Afmelding vanwege prijsverhoging

• 1 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 2693 x bekeken

Reputatie 1
Hallo allemaal, kreeg vandaag ook het mailtje over de prijsverhoging.
Oke kan ik me voorstellen, en mijn collega's bij de kpn hadden deze ook.
Maar hiervoor kregen ze wel een snelheidsupdate.........

Toch maar even gebeld naar de klantenservice.
Mijn vraag was natuurlijk of dat ook bij tele2 ging gebeuren. Maar helaas dat is niet het geval.
Daarna ging het gesprek snel bergafwaarts, maar goed in een call center is het ook warm.

Heb maar een bestelling met opzegservice geplaatst bij Telfort.
Nu komen natuurlijk de nieuwe obstakels om de hoek, maar daar krijg ik wel een snellere verbinding.
En een verder bijna gelijk pakket voor een betere prijs dan wat ik nu zou gaan betalen.

En tja kan mijn euro maar een keer uitgeven dan maar voor een betere prijs met een hogere snelheid.
Als de overstap nu ook nog een beetje correct verloopt zou ik bijna zeggen Tele2 bedankt om me wakker te schudden. Maar helaas lees je wel dat het hiermee bij tele2 het nog wel eens mis wil gaan. Spannend.

Toch jammer heb de afgelopen jaren verder weinig te klagen gehad over tele2.

Jo!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Inderdaad jammer dat je weg gaat. We gaan er vanuit dat Telfort inderdaad alles goed gaat regelen. Hopelijk zien we je weer in de toekomst als klant terug.
Reputatie 1
Hallo Jasper, bedankt voor je reactie, misschien kun je me nog iets toelichten nu snap ik er niets meer van.
Ik krijg nu een bevestigingsmailtje van tele2 dat ik ga overstappen. Kort samengevat staat er: Jammer maar als ik even bel gaan we even kijken wat er mogelijk is. Nu had ik al gebeld naar de klantenservice, en aangegeven dat ik voor een 50-50 glasvezel minder ga betalen dan de 40-40 wat ik nu heb na de verhoging, of anders een upgrade naar een 100-100 glasvezel wat overeenkomt met de gemiddelde aanbieder. Helaas was er niets mogelijk, ze waren alleen heel behulpzaam met het opzeggen van mijn abonnement. Nu doe ik dus dat wat de klantenservice mij als advies geeft krijg ik een vervolgmailtje. Wat gaat er mis of is er misgegaan bij de klantenservice van tele2? Het kan dus toch anders alhoewel het volgens de klantenservice niet anders kan.. Lijkt me nu dus nutteloos om terug te bellen, oke en ik heb geen zin om weer gekleineerd te worden. Of zie ik dit verkeerd en is het zo de normale gang van zaken?
Reputatie 7
Badge +4
Zo'n mailtje is standaard als een andere provider een porteringsverzoek naar Tele2 stuurt.
Misschien is er een grotere pot goodies beschikbaar voor klanten die echt hebben opgezegd? Dus, waag er nog eens een belletje aan om te kijken of Tele2 glas toch niet beter voor je is. Baat het niet, dan schaadt het niet.
Bij een andere klant werkte het ook: https://forum.tele2.nl/tv-187/prijsverhoging-van-bijna-14-72256/index1.html#post439572
Reputatie 5
Badge +3
De e-mail die ik zie over de overstap is een standaard mail. Op het adres van het klantnummer in uw gegevens kunnen we inderdaad geen 100 Mb/s glasvezel leveren. Dus ik kan daar in bevestigen wat mijn collega u gemeld heeft.
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper