beantwoord

Afgesloten zonder reden

  • 19 February 2019
  • 6 reacties
  • 334 x bekeken

Ik kreeg 2 weken geleden een mail dat Tele2 het jammer vond dat ik wegging met een eindafrekening van de resterende abonnementskosten. Nu heb ik mijn abonnement nooit stopt gezet dus heb ik meteen telefonisch contact op genomen met de klantenservice. Deze jongen zei dat mijn abonnement helemaal niet werd afgesloten en dat er niets aan de hand was. Ik heb meerdermaals aangegeven dat ik die mail had ontvangen en mij er toch echt zorgen over maakte. Hij zei nogmaals dat het niet het geval was en dat de mail foutief was verzonden. Voor het ongemak had hij zelfs korting op mijn huidige abonnementskosten afgesloten met mij.

Nu, 2 weken later. Zit ik zonder internet. Hoezo, "er is niets aan de hand, mail is foutief verzonden". Op mijn tele2.nl zie ik nog steeds mijn huidige abonnement lopen. Betaling gaat via automatisch incasso en elke rekening is betaald. Ik heb nooit opgezegd, maar zit nu wel zonder internet en een eindafrekening... Het is ook altijd wat als ik de klantenservice van Tele2 bel, ze beloven van alles, maar uiteindelijk is alles wat verteld wordt nooit de waarheid en moet de klant op de hete kolen zitten
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 20 February 2019, 10:44

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Hé yve8151,

Je hebt inderdaad niet opgezegd maar er is wel een wijziging van het abonnement geweest en daar lijkt het probleem door ontstaan te zijn. Ondanks dat alles in onze systemen goed lijkt te staan zoals het hoort bij een dergelijke wijziging herkent KPN een deel van de verbinding niet meer. Je hebt gister ook gesproken met de klantenservice en ze hebben het probleem doorgezet naar de administratieve afdeling voor onderzoek, hopelijk zal hier snel een antwoord en oplossing voor zijn! In elk geval sorry voor het ongemak namens Tele2!

Groet, Kevin
Ik had begrepen dat onze lijn door een andere provider wordt gekaapt. Maar ik krijg verder helemaal geen oplossing van Tele2. Wanneer krijg ik weer internet? Hoe kan het dat onze lijn zomaar wordt overgenomen door een andere provider? En waarom vertelde de klantenservice mij 2 weken geleden dat de afsluitmail foutief verzonden is? Deze mail had blijkbaar wel degelijk te maken met een afsluiting van onze lijn. De korting die mij toen is aangesmeerd was dus eigenlijk een nieuw abonnement, niet een verlengen. Hoe zit het nu met de abonnementskosten die ik moet afkopen? Ik heb mijn abonnement namelijk niet gestopt...
Lijnkaping (slammng) is verboden, lees de onderstaande link eens door.

https://www.belcentrale.nl/blog/2018/05/04/lijnkaping-of-slamming-wat-is-dat/
Reputatie 7
Badge +12
Inderdaad, maar om die nieuw aanbieder aan te spreken moet je wel weten wie die lijnkaper is. Heeft TS misschien een bevestiging per post gehad van een nieuwe aanbieder?
Ik heb geen idee wie een aanvraag heeft gedaan of welke provider. Ik weet alleen dat tele2 de lijn heeft vrijgegeven aan een andere provider (omdat dat volgens de wet verplicht is, quote van klantenservice). Nu zegt tele2 onderzoek te starten, maar ik zit nu wel zonder internet en een eindafrekening...
Reputatie 5
Topic wegens inactiviteit gesloten

Voor een nieuw topic klik je hier