beantwoord

Afgesloten

• 16 september 2015
  • 12 reacties
  • 398 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 3 reacties
mijn contract loopt tot 25-9 en ben gisteren al afgesloten
icon

Beste antwoord door Bombarie 16 september 2015, 11:41

Bij welke provider de schuld ligt laat ik even in het midden, overstap"service" van dsl/glas naar kabel providers en v.v. verloopt niet altijd vlekkeloos.
Is er bijv: een week overlap genomen en deze omgedraaid, alles is mogelijk...

Jij zit nu met een (op zijn zachtst gezegd) lastig probleem die eigenlijk alleen Ziggo kan "oplossen".
Tele2 gaat jou niet meer activeren, dat duurt wel een week of 6 met op/neer schrijven wat totaal geen zin meer heeft.
Wellicht een belletje naar Ziggo of hun de aansluiting kunnen bespoedigen, wat dat betreft is Ziggo klantvriendelijker met eerst een oplossing bedenken en dan pas kijken waar en of het fout ging.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Contract loopt af als in:
Einde contract en daarna maandelijks opzegbaar ?
Of stap je over naar een andere provider ?
Ik ben ruim 7 jaar bij Tele2 geweest en maak nu overstap naar ziggo en heb gebruik gemaakt van de overstapservice.
Reputatie 7
Badge +5
Dan ben je w.s. al overgezet, stop je Ziggo simkaart er eens in (kan geen kwaad)

*Owh wacht, GLASVEZEL ?
Die word andere koek :(

Probeer het Ziggo modem eens, wat doet die ?
Heb ik nog niet ontvangen. Overgangsdatum is 25-9 en ontvang vlak voor die datum modem. Maar het is niet probleem ziggo maar van tele2
Reputatie 7
Badge +5
Bij welke provider de schuld ligt laat ik even in het midden, overstap"service" van dsl/glas naar kabel providers en v.v. verloopt niet altijd vlekkeloos.
Is er bijv: een week overlap genomen en deze omgedraaid, alles is mogelijk...

Jij zit nu met een (op zijn zachtst gezegd) lastig probleem die eigenlijk alleen Ziggo kan "oplossen".
Tele2 gaat jou niet meer activeren, dat duurt wel een week of 6 met op/neer schrijven wat totaal geen zin meer heeft.
Wellicht een belletje naar Ziggo of hun de aansluiting kunnen bespoedigen, wat dat betreft is Ziggo klantvriendelijker met eerst een oplossing bedenken en dan pas kijken waar en of het fout ging.
Echt de wereld op zijn kop. Ik heb een contract, jullie sluiten mij eerder af en nu kan ik het zelf oplossen? Echt heel teleurstellend allemaal. Vraag me af hoe jullie dit gaan goedmaken en als dit niet lukt, naar tevredenheid gaan compenseren.
Reputatie 6
Badge +5
Moet je aan Tele2 vragen, niet aan de 'jullie' die hier nu reageert. :8 :D
Die werkt niet bij Tele2....En ikke ook niet.

Ik denk dat de tip om te vragen of Ziggo het nog kan versnellen wel een goeie is. :)
Tele2 gaat je zeer waarschijnlijk niet meer aansluiten.
Of er moest toevallig een storing zijn in jouw gebied....

Misschien dat Tele2 nog een paar dagen vergoed, als ze vinden dat je inderdaad
te vroeg bent afgesloten. https://www.tele2.nl/vergoeding/
Reputatie 5
Badge +3
Jaja, alle twee de partijen weten dat de overgangsdatum 25-9 is!!!
En wie trekt er VOOR die datum de lijn eraf??? Ziggo??? nee dan blijft er 1 over,..
En dan moet Ziggo zich maar effe aanpassen??
Zo WERKT dat natuurlijk niet,..
Reputatie 7
Mooi verhaaltje weer, maar weet jij dat Ziggo géén fout heeft gemaakt? Misschien heeft men wel te vroeg opgezegd bij Tele2.

Verder gaat het erom dat topicstarter niet zonder verbinding zit, en de enige oplossing is dus om aan Ziggo te vragen eerder aan te sluiten, want zoals gezegd sluit Tele2 niet meer (binnen redelijke termijn) aan.

Wie er de fout heeft gemaakt is leuk voor een latere vergoeding, maar dat is nu nog niet zo interessant.
Reputatie 7
Badge +5
Ik heb geen relevante ervaring meer met Ziggo, het was absoluut niet mijn intentie om Ziggo de zwarte Piet toe te wijzen (wat ik volgens mij ook niet gedaan heb)
Ik dacht in een snelle oplossing voor de klant, niets meer niets minder.
Dat Ziggo nu niet meer zo zou werken verbaasd me, maar ook ik kan het mis hebben natuurlijk.
Reputatie 5
Badge +3
Mooi verhaaltje weer, maar weet jij dat Ziggo géén fout heeft gemaakt? Misschien heeft men wel te vroeg opgezegd bij Tele2.

Verder gaat het erom dat topicstarter niet zonder verbinding zit, en de enige oplossing is dus om aan Ziggo te vragen eerder aan te sluiten, want zoals gezegd sluit Tele2 niet meer (binnen redelijke termijn) aan.

Wie er de fout heeft gemaakt is leuk voor een latere vergoeding, maar dat is nu nog niet zo interessant.

Inderdaad een verhaal uit de praktijk, allebei de partijen zijn uiteraard geïnformeerd over de peildatum 25-9.
Ziggo sluit dan aan, geloof jij nou echt dat Ziggo aan Tele2 doorgeeft dan ze 1 week eerder de lijn eraf mogen halen??
Er is een simpelere oplossing door I.d.d. naar Ziggo te bellen (die dit geregeld heeft) en te vragen wat zij aan Tele2 hebben doorgegeven, denk dat ik het antwoord al weet,..
Degene die dan heeft zitten suffen zal dan simpelweg z'n maatregelen 'moeten' nemen:(
Reputatie 7
Zoals gezegd: Wie er de fout heeft gemaakt is leuk voor een latere vergoeding, maar dat is nu nog niet zo interessant. Waar het nu om gaat is dat topicstarter nu zo snel mogelijk weer een verbinding heeft.
Degene die dan heeft zitten suffen zal dan simpelweg z'n maatregelen 'moeten' nemen:(