beantwoord

activeren interactieve tv en internet

• 21 januari 2016
  • 3 reacties
  • 201 x bekeken

goedemorgen,

vandaag mag ik mijn tv en internet installeren. dat staat in de mail van 4 januari, maar verder heb ik nog geen bericht gehad. geen mail of sms.

nu is mij vraag kan ik ze allebei aansluiten na 7 uur vanavond? en heb ik dan signaal voor allebei?
het gaat om interactieve tv en internet
mvg,

dennis
**verwijderd ivm privacy**
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 24 januari 2016, 12:10

Hoi Dennis,
Ik heb even je persoonlijke gegevens uit je berichtje verwijderd, want dit kon iedereen lezen en dat leek mij niet de bedoeling.
Heb je inmiddels alles aangesloten? Ik zie in het systeem dat je van je diensten gebruik moet kunnen maken. Is dat ook zo? Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Dennis,
Ik heb even je persoonlijke gegevens uit je berichtje verwijderd, want dit kon iedereen lezen en dat leek mij niet de bedoeling.
Heb je inmiddels alles aangesloten? Ik zie in het systeem dat je van je diensten gebruik moet kunnen maken. Is dat ook zo? Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Dennis,
Hoe staat het er inmiddels voor? 🙂 Kun je nu gebruik maken van je tv en internet? Ik hoor het graag van je, want anders help ik je graag verder!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Dennis.
Aangezien ik geen reactie meer gehad heb, sluit ik dit topic. Als je toch nog een vraag hebt, wil ik je vragen om een heel nieuw topic te openen. Dan word je daar door mij of een van mijn collega's verder geholpen.
Fijne dinsdag nog! Groetjes Kiko