beantwoord

Abonnementskosten na afmelddatum.

• 30 januari 2018
  • 10 reacties
  • 127 x bekeken

Hi,
Ik heb sinds 14 december een nieuw internet abbonement. Dit abbonement zou 26 euro per maand kosten de eerste 6 maanden. Nu heb ik mijn factuur binnen waarin staat dat de abbonementskosten 35.22 euro zijn. Waarom is dit? En wat is er fout gegaan? Ik zou namelijk 26 euro moeten betalen.
Groet,

Fleur
icon

Beste antwoord door BaardDraakje 31 januari 2018, 00:00

@Fleur123

Mijn factuur is gestuurd op 19 januari. Het abonnement is ingegaan op 14 december. Zou het dan inderdaad zijn voor half december en januari?

Dit zou heel goed kunnen. Een overgroot deel van providers begint namelijk met factureren na een " volledige maand ". Even heeeeeeeellll ruw gezegd betekent dit dat jouw factuur nog niet in het systeem was verwerkt in de maand december toen het abonnement startte op 14 december. Vaak wordt die specifieke maand dan toegevoegd aan de eerstvolgende volledige maand.

De tip van Rena chan is het handigste, je kan op Mijn Tele2 gelijk de factuur downloaden en alle specificaties inzien!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Kan het zijn dat dit van periode 14/12 tot en met 31/12 en 01/01 tot en met 31/01 is?
De facturen worden toch altijd gestuurd per maand?
Reputatie 5
Badge +2
Lijkt mij inderdaad ook de meest logische verklaring zoals @Rena Chan aangeeft. Wat staat er als specificatie op de factuur zelf? Daar kun je namelijk zien welke datums precies in rekening gebracht zijn etc. Misschien dat dat het een en ander duidelijk voor je maakt.

Mocht je dit niet in kunnen zien dan kun je ook even je klantnummer invullen in je forumprofiel. Een moderator kan dan wel even voor je kijken maar dit duurt doorgaans een dag of twee voordat er antwoord is.
maar dat zou inderdaad kunnen, bedankt!
Mijn factuur is gestuurd op 19 januari. Het abonnement is ingegaan op 14 december. Zou het dan inderdaad zijn voor half december en januari?
Reputatie 7
Badge +2
Heb je nog geen mijn Tele2 account?

Maak een aan en kun je je factuur downloaden, zoals @BaardDraakje aangeeft, daar zit je wat je per periode betaald hebt.

Anders inderdaad jou klant informatie invullen in jou profiel en even wachten tot antwoord van een moderator.
Reputatie 5
Badge +2
@Fleur123

Dit zou heel goed kunnen. Een overgroot deel van providers begint namelijk met factureren na een " volledige maand ". Even heeeeeeeellll ruw gezegd betekent dit dat jouw factuur nog niet in het systeem was verwerkt in de maand december toen het abonnement startte op 14 december. Vaak wordt die specifieke maand dan toegevoegd aan de eerstvolgende volledige maand.

De tip van Rena chan is het handigste, je kan op Mijn Tele2 gelijk de factuur downloaden en alle specificaties inzien!
Bedankt voor de hulp!
Reputatie 5
Badge +3
Heb je het ook kunnen verifiëren of dat het geval was?
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag en groetjes,
Jasper