beantwoord

Abonnement wijzigen: Internet basis naar Internet extra

• 9 februari 2018
  • 5 reacties
  • 168 x bekeken

Graag wil ik mijn Internet basis en TV abonnement wijzigen. Ik wil mijn TV abonnement opzeggen en mijn Internet basis wijzigen naar Internet extra. De virtuele assistent geeft aan dat dit moet kunnen via Mijn Tele2, echter is hiervoor geen optie in Mijn Tele2 overzicht.

Graag wil ik bovenstaande door laten voeren, kan iemand mij hierbij helpen?

Klantnummer: 5928234
icon

Beste antwoord door eric 9 februari 2018, 12:34

Dat zijn wel heel veel wijzigingen in 1 keer. Je kunt het beste gewoon de klantenservice bellen. Die kunnen dat soort wijzigingen beter verwerken.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag en groetjes,
Jasper
Reputatie 5
Badge +3
Het klopt. Omdat het 2 verschillende wijzigingen tegelijk zijn lukt het niet. Je wil 1 ding afmelden en een ander ding tegelijk upgraden dat kan helaas het 'mijn tele2' systeem niet aan. Maar een medewerker moet dit in orde kunnen maken (als het beschikbaar is)
Reputatie 5
Badge +2
@Beuzer

Waarschijnlijk omdat het een opzegging en upgrade in een is. Ik denk niet dat de MijnTele2 omgeving hierop gebouwd is om dit te doen. Je kan altijd even navraag doen bij de medewerkers aan de lijn want ik durf het niet met zekerheid te zeggen.
Prima, doe ik dat.

Maar waarom wordt er gezegd dat dit mogelijk is via Mijn Tele2 en is dat niet zo?
Reputatie 7
Badge +4
Dat zijn wel heel veel wijzigingen in 1 keer. Je kunt het beste gewoon de klantenservice bellen. Die kunnen dat soort wijzigingen beter verwerken.