beantwoord

Abonnement wijzigen

• 3 maart 2018
  • 6 reacties
  • 167 x bekeken

Op het moment heb ik een internet en tv abonnenment. Aangezien wij geen tv kijken, wil ik ons abonnement omzetten naar alleen internet. Op mijn tele 2 heb ik alleen de mogelijkheid om mijn tv abonnement aan te passen, maar niet de mogelijkheid om deze op te zeggen en alleen een internet abonnement te houden. Ik wil niet een nieuw abonnement afsluiten en opnieuw aansluitkosten betalen (ik heb alles al in huis voor internet). Hoe kan ik mijn abonnement omzetten?
icon

Beste antwoord door eric 3 maart 2018, 12:51

Je moet gewoon even de klantenservice bellen. Als je een abonnement aanpast kan dat als je verlengt, je betaald dan geen aansluitkosten en je krijgt je ook de huidige prijzen. Eerst wordt je identiteit vastgesteld, daarna een bandopname gemaakt en een email ter bevestiging gestuurd. Omdat je dan nog 14 dagen bedenktijd hebt gaat de wijziging ca. 3 weken later in.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge

Ik wil niet een nieuw abonnement afsluiten en opnieuw aansluitkosten betalen (ik heb alles al in huis voor internet). Hoe kan ik mijn abonnement omzetten?

Hoi Judith

Bel eens met de klantenservice 020-754 4444 Volgens mij kun je een bestaand abonnement gewoon verlengen en wijzigen zonder aansluitkosten te hoeven betalen. Je bent immers al aangesloten?
Succes!
Bedankt voor je reactie! Ik zou ook graag een reactie willen ontvangen van tele2 zelf, ik hoop het zelf online aan te kunnen passen
Reputatie 7
Badge +4
Je moet gewoon even de klantenservice bellen. Als je een abonnement aanpast kan dat als je verlengt, je betaald dan geen aansluitkosten en je krijgt je ook de huidige prijzen. Eerst wordt je identiteit vastgesteld, daarna een bandopname gemaakt en een email ter bevestiging gestuurd. Omdat je dan nog 14 dagen bedenktijd hebt gaat de wijziging ca. 3 weken later in.
Reputatie 7
Badge
Je moet gewoon even de klantenservice bellen. Als je een abonnement aanpast kan dat als je verlengt, je betaald dan geen aansluitkosten en je krijgt je ook de huidige prijzen. Eerst wordt je identiteit vastgesteld, daarna een bandopname gemaakt en een email ter bevestiging gestuurd. Omdat je dan nog 14 dagen bedenktijd hebt gaat de wijziging ca. 3 weken later in.Bedankt voor je reactie! Ik zou ook graag een reactie willen ontvangen van tele2 zelf, ik hoop het zelf online aan te kunnen passen

Online aanpassen zal dus niet lukken. Wacht op een reactie van een moderator als je persé van Tele2 zelf reactie wilt. Zet alvast je klantnummer in je profiel dat maakt het zoeken voor hen eenvoudiger
Tele2 medewerkers hebben @tele2 achter hun naam staan zodat je weet of je met een Mede klant of Tele2 medewerker te maken hebt.
Reputatie 7
Badge
[quote=eric]

Gefeliciteerd Eric met 10000 reacties op naar de 20000👍🏼
Reputatie 4
Badge +3
Hoi,

Ik zie dat je al contact hebt gehad met de klantenservice en dat ze het geregeld hebben.