beantwoord

abonnement tele2

  • 20 december 2016
  • 2 reacties
  • 116 x bekeken

Wie kan mij helpen???
Nieuwe modem is niet opgestuurd door Tele2, Fout is erkend door Tele2.
Nieuwe abonnement gaat vanavond is.
Dus totdat nieuwe modem komt geen internet, tv en bellen.

Wie kan mij helpen??
Helpdesk van Tele2 kan het niet.

Wie wel?????
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 21 december 2016, 15:34

Hoi Ericvanson,
Wat vervelend nou! Is je modem nu wel opgestuurd?
Helaas kun je tot die tijd geen gebruik maken van je diensten. Zodra je je modem hebt, moet je even het vergoedingsformulier invullen. Want dan krijg je het geld terug van de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je diensten.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Ericvanson,
Wat vervelend nou! Is je modem nu wel opgestuurd?
Helaas kun je tot die tijd geen gebruik maken van je diensten. Zodra je je modem hebt, moet je even het vergoedingsformulier invullen. Want dan krijg je het geld terug van de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je diensten.
Groetjes Kiko
Reputatie 6
Badge +5
Tja, vervelend. Dat word toch op het modem wachten helaas, en dan
inderdaad een vergoeding aanvragen voor de dagen dat je geen
internet had op: https://www.tele2.nl/klantenservice/vergoeding/
Maar dat kan dus pas als het nieuwe modem er is en alles werkt.