beantwoord

Abonnement omzetten

• Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Hallo.

Ik zag op de website van tele2 dat er nu internet basic (44mbit) beschikbaar is op mijn adres.
Voorheen was er alleen internet light (8mbit) beschikbaar.
Is het mogelijk om mijn huidige abbonement om te zetten naar internet basic?
En hoelang duurt zo'n proces?

Ik heb trouwens vandaag eindelijk weer internet (heeft ongeveer een week geduurd).
https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/geen-internet-56123

De kpn monteur heeft de verbinding vanaf een kastje ergens buiten kunnen herstellen.

icon Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 29 juni 2016, 21:09

Hey mjahan! Super dat je huidige verbinding inmiddels weer werkt!

Als je nu een andere snelheid c.q. pakket kan aanvragen, doe je dat vanuit MijnTele2. Hier kan je lezen hoe je dat doet.

Laat je even weten of het is gelukt?

Groetjes Maurice

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hey mjahan! Super dat je huidige verbinding inmiddels weer werkt!

Als je nu een andere snelheid c.q. pakket kan aanvragen, doe je dat vanuit MijnTele2. Hier kan je lezen hoe je dat doet.

Laat je even weten of het is gelukt?

Groetjes Maurice
Beste Maurice,

Ik zie op 'Mijn Tele2' geen optie om mijn huidige pakket te veranderen.
Ik kan alleen een aantal nieuwe dingen bestellen (televisie, verbindingsset, veilig internet etc).

Op het scherm 'Mijn producten' zie ik alleen de mogelijkheid om mijn abonnement op te zeggen.

Reputatie 5
Badge +4
Hoi mjahan,

Het kan dan zijn dat je op dit moment een onnet pakket hebt, dat wil zeggen een signaal op ons domein in de wijkcentrale. Offnet pakketten zitten op het domein van KPN en kunnen voor sommige adressen hogere snelheden halen. Als dit het geval is dient je huidige abonnement "opgezegd" te worden en een nieuw signaal moet worden aangevraagd. Dan lukt het inderdaad niet via MijnTele2.

Aangezien er dan wel sprake is van een nieuw signaal, zal er ook een nieuw jaarcontract bijzitten. Als je hiervoor openstaat zal ik je verzoek doorzetten en zorgen dat je gebeld wordt op het contactnummer dat in ons systeem staat (eindigt op 71). Wil je dat?
Hoe lang duurt het omzetten?
En zit ik gedurende het omzetten zonder internet?
Daar hangt mijn keuze eigenlijk van af.
Reputatie 5
Badge +4
Ik houd niet van het de term "in principe", maar in principe zal er geen sprake zijn van een signaalonderbreking. Je hebt wel maar 1 ader om een signaal op te leveren. Nu zal het ID nummer van het signaal overgenomen worden waardoor je dus kan zeggen dat het een erop komt als het ander eraf gaat.

Zal ik je anders telefonisch in contact brengen met iemand die over sales gaat? Daar kan je alle vragen stellen omtrent de nieuwe aanvraag. Ik houd me namelijk meer met support bezig. 😉