beantwoord

Abonnement

• 3 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 87 x bekeken

Beste tele2,

Vandaag krijg ik een brief in de bus die verkeerd was geleverd, deze brief was op het oude adres afgeleverd (waar ik ongeveer denk ik wel 8 keer over gebeld heb). En de jongen bij wie die in de bus was gedaan was een half jaar op reis dus vandaar dat ik de brief veel te laat heb gekregen. Nu is het probleem dat er een rekening van juni niet afgeschreven kon worden moet dat als nog voldaan worden met administratie kosten van 40 euro. Hier ga ik niet akkoord mee omdat jullie het adres fout hebben.

Daarnaast heb ik een klacht over het meenemen van het abonnement. Ik ging verhuizen en had daarover gebeld of mijn abonnement mee genomen kon worden, dat kon zei de medewerker aan de telefoon echter omdat er op het adres waar ik ging wonen al een tele2 internet abonnement was moest ik wachten, dat is goed tot hier ging er eigenlijk nog niets fout. Toen ik eenmaal op het nieuwe adres woonde wou ik het internet regelen dat duurde 2 weken zeiden ze (het overschrijven van het internet) maar moest eerst nog het internet van de vorige bewoner worden afgesloten en daar moest ik op wachten terwijl ik al op dit adres woon, dit is gewoon weg heel raar en slecht geregeld (wanneer een nieuwe bewoner kan aantonen dat hij/zij daar woont moeten jullie wellicht gelijk het internet van de oude afsluiten zodat de nieuwe bewoner(ster) wel internet heeft, anders verliezen jullie nog meer klanten). Nou moest de vorige bewoonster aantonen dat ze ging verhuizen, toen eenmaal dat gebeurd waren we weer een maand verder, mooi zou je denken?! Maar niet is minder waar, ik ben weer gaan bellen met jullie om het internet te regelen en kreeg NU PAS, 2 maanden later, dat het meenemen van mijn internet niet mogelijk was. Dus ofwel ik heb uiteindelijk nog 3 maanden internet moeten betalen terwijl ik geen internet had door toe doen van jullie. Ik heb hier meermaals contact overgehad en verwacht dat er nu een goede oplossing komt. Naar mijn inzien is de oplossing dat ik 3 maanden betaald heb terwijl ik geen internet gelijk staat aan de kosten die nog open staan, dus ik vraag jullie deze dan kwijt te schelden.

Ik ben benieuwd naar jullie reactie :)

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 4 augustus 2016, 18:54

Hoi Mr. theo,

Dat is een best verhaal zeg! Met betrekking tot bezwaren op facturen kan ik heel concreet zijn, ik kan je beter verwijzen dit formulier.

Succes!

Groetjes
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge +4
Hoi Mr. theo,

Dat is een best verhaal zeg! Met betrekking tot bezwaren op facturen kan ik heel concreet zijn, ik kan je beter verwijzen dit formulier.

Succes!

Groetjes
Hoi Mr. theo,

Succes!

Groetjes

Hoi,

Dat heb ik ondertussen ook al 2 keer ingevuld, zonder dat ze reageren, vandaar dat ik het hier plaats in de hoop dat ze mij helpen en laten zien dat ze wel degelijk goede service kunnen bieden ondanks ik meermaals heb gemerkt dat klanten niet op plek 1 staan. Ik hoop dat ze mij gewoon bellen en dan in 1 keer alles af kunnen handelen zonder dit nog een half jaar te laten duren.

Met vriendelijke groet
Badge +4
Los van alles blijf je natuurlijk zelf verantwoordelijk voor je betalingsverplichting. Of een brief tijdig je adres bereikt neemt deze niet weg. Het kan dus zijn dat als je verzoek hierop gebaseerd is dat het wordt afgekeurd, het verzoek niet behandelen gebeurt niet. Het wordt altijd in behandeling genomen. De uitkomst is alleen niet altijd wat mensen graag willen zien.

Wanneer heb je het formulier voor het laatst ingevuld?