beantwoord

Abbonement bestelling informatie naar toekomstige adres? Tele2

• 18 maart 2016
  • 3 reacties
  • 131 x bekeken

Hoi Tele2,

Ik heb op 2 maart een bestelling voor een glasvezel,tv en bellen abbonement bij jullie geplaatst.
dit is voor het adres waar ik 2 mei heen ga verhuizen.
Nu heb ik alleen nooit de brief ontvangen met gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Tele 2. en geen bevestiging van de exacte datum van plaatsing etc.
nu ben ik bang dat dit naar het toekomstige adres is gestuurd ipv. mijn huidige adres.
what to do?!

Groeten,
Jurre
icon

Beste antwoord door Trinh van Tele2 25 maart 2016, 16:03

Hoi Jurre,

Ik heb met je meegekeken. Ik zie ons systeem dat je installatie adres en je contact gegevens adres op je nieuwe adres staan. Wel vreemd, want er is wel een mail verstuurd. In deze mail staat je rond 3 mei je bestelling wordt geleverd en dat je nog een mail met de exacte installatiedaum ontvangt. Deze kan je trouwens ook in Mijn Tele2 nalezen.

Groet, Trinh
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge +5
Klantenservice bellen, en aangezien het een aanvraag is kun je de verkoop bellen, is gratis 0800-1602
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Jurrekls,

Ondertussen zijn er al een paar dagen verstreken. Heb je contact opgenomen met de klantenservice? Mocht je dit nog niet gedaan hebben dan mag je mij in een privé bericht je NAW-gegevens, je klantnummer en je geboortedatum sturen. Dit kan je doen door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'. Zo kan ik in ons systeem met je mee kijken.

Groet, Trinh
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Jurre,

Ik heb met je meegekeken. Ik zie ons systeem dat je installatie adres en je contact gegevens adres op je nieuwe adres staan. Wel vreemd, want er is wel een mail verstuurd. In deze mail staat je rond 3 mei je bestelling wordt geleverd en dat je nog een mail met de exacte installatiedaum ontvangt. Deze kan je trouwens ook in Mijn Tele2 nalezen.

Groet, Trinh