beantwoord

Aansluiting wachttijd

  • 20 March 2019
  • 8 reacties
  • 295 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Betreft Klantnummer : xxxxxxx *** Reactie aangepast door moderator Michiel. Voor meer informatie, check de Huisregels - Tele2 Forum. ***

Dringend verzoek mij EERDER aan te sluiten dan 11 april ivm belangrijk stuk samen te stellen en te verzenden voor 15-4. De tijd gaat dan te veel dringen !
25-3 huissleutel dus dan svp voor 30 maart.
icon

Beste antwoord door Michiel van Tele2 21 March 2019, 10:11

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Bedankt voor de tips.
Reputatie 3
Hoi Sila,
Welkom op het forum van Tele2. Helaas is het niet mogelijk op de oplevering van het vaste internet pakket te versnellen. Forumleden kunnen aan je naam niet zien wat je situatie is, het kan dus voorkomen dat suggesties/oplossingen niet op maat gemaakt zijn voor je. Je kunt nagaan of er een bibliotheek in de buurt is waar je internet kunt gebruiken. Je kunt ook aan je buren vragen of je voor een paar dag gebruik mag maken van hun wifi verbinding totdat je pakket is opgeleverd.
OK: ik dacht dat dit voor medewerkers was
Zowel eric als Cypher zijn gewoon klanten. Medewerkers van Tele2 hebben "van Tele2" in hun naam staan.
Klantnummer : xxxxxxx *** Reactie aangepast door moderator Michiel. Voor meer informatie, check de Huisregels - Tele2 Forum. ***
Zowel Eric als U zijn medewerkers van Tele-2.
Callcenter of Service Desk.
Geven niets door of aan ?
Zie ook.

https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/klacht-mbt-reactie-van-erik-76021
Klacht mbt reactie van Erik
Zojuist Vast Internet 0 reacties
Sila
Sila
Erik, besef je wel je botte reactie ?
Eerder aanvragen KON niet ivm overleg met bewindvoering.
Eerder aanvragen KON niet daar ik pas
1 week weet dat ik volgende week een
eigen/andere woning heb ipv op een park.
Andere zaken tussendoor regelen kan ik niet betalen..ivm.. precies.. bewind.

Wat meer empathie zou U niet misstaan, juist sieren als U uit coulance zorgt dat mijn aansluiting zoals aangevraagd uiterlijk 29-3 is gerealiseerd.
Reputatie 7
Badge +12
Dan had je de lijn eigenlijk eerder moeten aanvragen. Dit proces kan niet sneller. Alternatief is naar een Tele2 winkel te gaan en een maandelijks opzegbaar telefoon abonnement met unlimited data kopen. Dan kun je via een wifi hotspot alles over 4G versturen en zodra de internet lijn werkt deze sim weer opzeggen.