beantwoord

Aansluiting internet met dit kastje

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Nieuw huisje, enige aansluiting in meterkast is dit. Volgens vorige bewoner is dit volgens Tele2 wel te gebruiken en had ook aangesloten kunnen worden, wat zij niet gedaan heeft, maar ziet er heel raar uit. Kunnen jullie me vertellen wat dit is??

icon Beste antwoord door Cypher 11 augustus 2017, 21:11

Dat is je ISRA punt (foto 1) vanaf het ISRA punt mag de kabel max 2 meter lang zijn die naar het Modem gaat.
Als je dan de kabel gebruikt die van het ISRA punt naar dat kastje gaat, dan zit je wel goed.
De blauwe en de rode aders van die kabel moet je gebruiken, vanaf het ISRA punt.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 Reacties

Ik kan het niet goed zien, maar als het goed is zitten er ook nog wat kabeltjes in het kastje op zich.
Het kan zijn dat de kabel uit die plint komt, en dan het kastje ingaan.
Als het goed is zit daar ook een blauwe en rode kabel tussen die zijn aangesloten op dat kastje.
De blauwe en rode moet je dan gebruiken om ADSL mee aan te sluiten (ISRA punt)
Maar goed, ik kan het erg moeilijk zien zo.
Maak eens een foto vanaf de voorzijde, zodat alle schroefjes en aansluitingen goed zichtbaar zijn.
Ik heb nog deze foto , ik woon er (nog) niet dus moet t doen met wat men mij toestuurt:-)

Dat is je ISRA punt (foto 1) vanaf het ISRA punt mag de kabel max 2 meter lang zijn die naar het Modem gaat.
Als je dan de kabel gebruikt die van het ISRA punt naar dat kastje gaat, dan zit je wel goed.
De blauwe en de rode aders van die kabel moet je gebruiken, vanaf het ISRA punt.
Bedankt! Dat is goed nieuws! Dus de groene stekker kun je gewoon in je modem pluggen? Nu alleen nog iemand vinden die een abonnement op die aansluiting wil verstrekken😏👍 Dank je wel!
Reputatie 2
nluigs schreef:

Bedankt! Dat is goed nieuws! Dus de groene stekker kun je gewoon in je modem pluggen? Nu alleen nog iemand vinden die een abonnement op die aansluiting wil verstrekken😏👍 Dank je wel!

Misschien dat ik je daar mee kan helpen.

Als je mij een privebericht stuurt met de volgende gegevens kan ik meteen met je bespreken wat ik voor je kan doen.

- Postcode + Woonplaats
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Jeroen M.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Jeroen M