beantwoord

2e internet abonnement Tele2

  • 16 maart 2016
  • 1 reactie
  • 82 x bekeken

Beste,

De virtuele assistent gaf aan dat er geen medewerkers beschikbaar waren (of dat ik kon wachten) oftewel we proberen het via het forum.

Ik heb onlangs een 2e internet abonnement afgesloten.

Nu zie ik dat er het 1 en ander niet klopt.

Naam aanvrager = niet correct (graag de bestaande gegevens aanhouden)

Adres aanvrager = niet correct (graag de bestaande gegevens aanhouden)

Daarnaast zit bij het installatiepakket een brief over het activeren. Datum 23-03-2016 na 18:00 uur.
Nu is er afgesproken dat er m.i.v. vrijdag 18 maart gebruik gemaakt kan worden van het internet. Kortom, kan deze datum aangepast worden naar 17 maart na 18:00 zodat er vrijdag gewoon gebruik gemaakt kan worden van het internet?

Laatste vraag. Kan er i.p.v. verschillende accounts 1 account worden gemaakt zodat ik in 1 overzicht mijn Tele2 producten zie?

Graag schriftelijk reactie.

Groet,
icon

Beste antwoord door WhTurner 16 maart 2016, 19:08

Wij kunnen dat niet allemaal regelen, ja kan beter de afdeling Verkoop bellen 0800 1602 (gratis).
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Wij kunnen dat niet allemaal regelen, ja kan beter de afdeling Verkoop bellen 0800 1602 (gratis).