beantwoord

2 retour dozen ontvangen

Badge +2
  • Goldmember
  • 1139 reacties
Gezien de wijziging van mijn adsl naar vdsl abonnement de vorige week al een retour doos ontvangen.
Even wachten want het oude modem is nog werkzaam en de nieuwe ligt al te wachten op de aansluiting.

Vrijdag (iets vroeger dan gemeld) is de lijn opgeleverd. Geen probleem ermee.

Oude modem ingepakt en opgestuurd volgens de vermelde regels. Verzendbewijs aanwezig hier.

Tot vanmiddag de postbode weer een doos in de bus dropt. Wij willen graag onze mooie spullen terug.
Echter die heb ik al opgestuurd dus vanwaar deze tweede doos?

Iets in de administratie klopt hier niet. Het is niet de bedoeling dat ik een rekening van € 99,00 krijg omdat de tweede doos niet retour komt. Leeg opsturen lijkt me vrij zinloos want ik heb geen modem meer om te retourneren.

icon Beste antwoord door jlthkoch 13 januari 2015, 22:53

Dit komt wel vaker voor. Zolang jij het verzendbewijs bewaard (en dat heb je) totdat Tele2 heeft bevestigd dat de apparatuur compleet is ontvangen (dus modem+adapter en eventueel decoder(s)+adapter en afstandsbediening) dan is er niets aan de hand!

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 7
Dit komt wel vaker voor. Zolang jij het verzendbewijs bewaard (en dat heb je) totdat Tele2 heeft bevestigd dat de apparatuur compleet is ontvangen (dus modem+adapter en eventueel decoder(s)+adapter en afstandsbediening) dan is er niets aan de hand!
Badge +2
Dank voor de reactie.
Het is ook niet dat ik me echt zorgen hierover maak. Via Track en Trace van Postnl had ik inmiddels gezien dat het pakket afgeleverd is in Waalwijk.
Maar het is meer een domper(tje) van de week zoals @Aragorn het zo mooi beschrijven kan na een succesvolle installatie van de apparatuur deze week en ook nog binnen de gemaakte afspraken.
Reputatie 7
Badge +5
Gela schreef:

Maar het is meer een domper(tje)

https://forum.tele2.nl/tips-feedback-194/terugsturen-rand-apparuur-waarom-zoveel-fouten-37778