beantwoord

2 1/2 week later nog geen internet, telefonie en tv

  • 17 december 2015
  • 2 reacties
  • 88 x bekeken

KPN ticket nummer 3883978
1 december geen broadband connection, geen dsl of ethernet (wel signaal, geen data)
Vandaag nog steeds dezelfde situatie
2 monteurs langs geweest, meerdere lange telefoongesprekken
Qua service niks te klagen, vriendelijk personeel
Er is nu alleen echt dringend een oplossing nodig
Graag zsm reactie op mijn prive g-mail of telefonisch aub
Bedankt alvast voor spoedige (re)actie
icon

Beste antwoord door WhTurner 17 december 2015, 11:43

Verwacht hier geen snelle reactie, dit is een forum voor en door klanten. Wij kunnen dat niet oplossen. Er zal binnenkort (paar dagen) wel een moderator reageren, die dan eerst moet vragen om je gegevens (je forumnaam is niet gekoppeld aan je klantgegevens)
Een beller is sneller : klantenservice 020 7544444 (of 1200 vanaf Tele2-mobiel)
Als dit voor een nieuw abonnement is: afd. Verkoop gratis 0800 1602
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Verwacht hier geen snelle reactie, dit is een forum voor en door klanten. Wij kunnen dat niet oplossen. Er zal binnenkort (paar dagen) wel een moderator reageren, die dan eerst moet vragen om je gegevens (je forumnaam is niet gekoppeld aan je klantgegevens)
Een beller is sneller : klantenservice 020 7544444 (of 1200 vanaf Tele2-mobiel)
Als dit voor een nieuw abonnement is: afd. Verkoop gratis 0800 1602
Dank je wel voor je reactie. Ik blijf bellen 😛 Cheers!