De Tele2 community stopt op dit domein
Tele2 TV app? Programma gemist? Problemen met beeld? Kijk hier!
Recent actief
Sinds ik een nieuwe decoder heb, werkt de ondertiteling op de RTL zenders niet meer. Op bijvoorbeeld NPO werkt de ondertiteling wel. Al verscheidene keren gebeld met de klantenservice van Tele2, maar deze hebben geen oplossing voor het probleem en helpen me niet verder. Wie weet de oplossing? Moet ik iets instellen? Bij Ziggo zie ik een mooie handleiding om ondertiteling in te stellen. Tele2 heeft deze helaas niet.
Als ik de tv app wil installeren krijg ik de melding dat het apparaat al geregistreerd is. Ik kan dan op help drukken maar krijg dan geen informatie. Hoe krijg ik deze app werkend?
Heb sinds een week een haperend en stottert tv signaal op alle kanalen. Meerdere malen tv decoder opnieuw laten opstarten en ook modem laten herstarten i.c.m. decoder. Decoder is Amino A532 en modem is Technicolor TG789bvn. Wordt er een beetje stotterd van, want zo klinkt het beeld dus ook. Onderzoek naar signaal levering via telefoon aansluiting en signaal sterkte zou misschien handig zijn.
Ik heb een alles-in één pakket bij Tele2. Heb een paar weken geleden een nieuwe kabel ontvangen omdat de decoder niet meer goed functioneerde. Nu gaat echter de decoder niet meer uit (lampje blijft continu blauw branden). Kan ik misschien een nieuwe decoder krijgen, want ik ben bang voor kortsluiting als de decoder continu aanstaat? Bij voorbaat dank voor de info, Ineke
Het wordt kouder en sneller donker. Wil je gezellige en spannende familiefilms kijken? Pak je deken er vliegensvlug bij, want wij hebben 2 gratis films die je niet mag missen! Een vroeg kerstcadeautje speciaal voor jou: twee leuke familiefilms. Vrijdag 17 t/m zondag 19 december staan ze voor jou en het hele gezin klaar in de Videoshop! Kruip snel onder je deken, vergeet de popcorn niet en geniet heerlijk van deze opwarmers voor de feestdagen! Check deze twee gratis films: De Piraten van HiernaastIn De Piraten van Hiernaast wordt het saaie kustplaatsje Zandwijk aan Zee op stelten gezet door de komst van de zwaardvechtende en rum-drinkende piratenfamilie Donderbus. Terwijl de suffe buurtbewoners de waakhaai en huis-octopus maar niets vinden, sluit de elfjarige Michiel, ondanks hun verschillen, vriendschap met de stoere piratenjongen Billy. Maar hij dreigt zijn nieuwe vriend te verliezen wanneer aartsvijand Knokige Krelis plots opduikt. Samen met hun buurmeisje Elizabeth gaan de jongens
Heb regelmatig geen geluid meer op mijn tv ,sony bravia. Ik heb alle kabels vd modum decoder en tv . Als ik mijn tv op anoloog instel via de gewone kabel, heb ik nergens last van. Ik word hier zeer gefrustreerd door .
Ziggo heeft de rechten verloren aan NENT. Hoe kijk je bij Tele2 Formule1 vanaf het nieuwe seizoen 2022? Wat verandert er?NENT, de nieuwe eigenaar, zendt vanaf 1 maart de Formule1 races uit op hun eigen streamingsdienst Viaplay, een betaalde OTT app.Er komt dus geen aparte TV zender meer in Nederland.Het wordt dus een zelfde soort dienst als Netflix en Disney+, met een apart abonnement.Kan ik als Tele2 klant nog steeds Formule1 blijven kijken?Zeker! Ook in 2022 kun je gewoon als Tele2 klant Formule 1 volgen. Alleen de manier waarop je Formule 1 kijkt, verandert. Dat staat helemaal los van welke provider je hebt. Je hebt dus een apart abonnement nodig.Hoe werkt dat precies?Je kunt op 2 manieren Formule 1 blijven kijken: je neemt een abonnement op Viaplay, of je neemt een abonnement op F1TV, de TV app van Formule1. Check hun website voor meer informatie: F1TV.Daarnaast is de GP van Zandvoort de komende drie jaar gratis bij de NOS te zien en NOS zendt bovendien alle samenvattingen uitgebr
Sinds een aantal weken hapert/stottert het tv beeld en loopt daarna dan soms vast. Heéél irritant, zeker als het gebeurt op een essentieel moment van de film of discussie oid. Kanaal verder zappen lost het dan weer op, maar echt irritant…Ik kom het ook tegen bij opnames die dan minutenlang haperen. Enige oplossing is dan doorspoelen.Voor een soortgelijke storing heb ik eerder een nieuwe voedingskabel ontvangen. Dat heeft een tijd geholpen. Nu is het weer dezelfde ellende.Graag een oplossing hiervoor.
Beste, De afgelopen dagen, bij het verschuiven van de Mediabox, merkt ik dat de Mediabox niet meer aan ging. Na wat gefriemel met de stroomkabel merkte ik dat het weer werkte. Echter vandaag viel de Mediabox uit en lukt het me niet meer om de stroom er terug op te krijgen. Geprobeerd met een ander stopcontact maar ook dit mocht niet baten. Nog even alle kabels langs gelopen en de contacten schoongemaakt maar ook dit zorgde er niet voor dat er iets ging branden op de Mediabox. Ik kom tot de conclusie dat mijn Mediabox kapot is. Hoe kan ik een vervangende aanvragen?
Ik kan Tele2 online tv gebruiken op mijn Android telefoon of tablet. Maar waarom kan ik niet casten (met Google Chromecast) naar televisiescherm? Het cast-symbool verschijnt niet. Resetten en modem opnieuw opstarten helpt niet. Het werkt wel met de meeste andere apps, zoals YouTube, Netflix, internet, enz. en ook met mijn vorige provider Telfort.
Hallo, Een paar weken geleden mocht ik een nieuwe tv decoder ontvangen omdat de vorige defect was. Het probleem was meteen verholpen en alles werkt weer perfect. De defecte decoder is de dag erna direct retour gestuurd. Nu krijg ik vandaag een brief dat een deel of alle apparatuur niet retour is ontvangen. Zou u mij hier meer uitleg over kunnen geven, wat er bijvoorbeeld nog mist. Bij mijn weten heb ik alles netjes geretourneerd. Met vriendelijke groet, Wouter
Kan iemand van Tele2 alstublieft mijn oude decoder afmelden, zodat ik de nieuwe kan gebruiken? Bedankt alvast!
Hallo leden. Ik heb al enige tijd een probleem met mijn decoder. Hij geeft wel beeld maar geen geluid. Heb verschillende HDMI kabels geprobeerd zonder resulaat. Ook geeft hij bij het opstarten aan dat er GEEN hdmi signaal is gedetecteerd...wat vaag is aangezien ik t dus wel kan zien via de hmdi kabel. De ps4 en android boxen werken wel allemaal naar behoren. Is het mogelijk dat ik een andere decoder kan krijgen om dit te testen of ligt het toch aan mijn televisie? (samsung LE32b350f1wxxn) Met vriendelijke groet, leonie
Hi, Heb al aantal topics hierover gezien, maar niets zo 123 waar ik mee zit. Heb sinds een tijdje een nieuwe Samsung tv: de UHD 4K 55TU7100. Heb in het begin direct de universele afstandsbediening gebruikt (van Samsung) om mijn Sonos en Tele2 kastje op aan te sluiten. Dat ging perfect, maar opeens lukte het niet meer om ‘m te koppelen aan het Tele2 kastje. Tijdens het instellen krijg ik uiteindelijk de optie om de fabrikant of het modelnummer in te tikken om zo eventueel connectie te krijgen, maar ik kan nergens de fabrikant of het modelnummer vinden. Kan iemand mij verder helpen of heeft iemand een idee hoe ik het weer werkend krijg? Heb het ook al via HDMI 1 en HDMI 2 (ARC) geprobeerd.
Ik heb al een langere tijd geen geluid als ik TV aanzet. Dit geldt voor elke zender. De decoder is middels een HDMI kabel aangesloten op de TV. Ik krijg wel beeld, maar geen geluid. Aan de kabel en de TV zelf ligt het niet. De kabel geeft via een PlayStation wel geluid en Netflix etc. op de TV geeft ook gewoon geluid. Ik heb de decoder ‘gereset’ zoals omschreven op de website (stekker eruit voor 30 seconden). Ik hoor graag wat ik hier aan kan doen.
Ik zie overal reclame dat ESPN1 voor iedereen toegankelijk is, maar zie het niet staan bij de zenderlijst van Tele2. Ook zie ik Tele2 niet bij de providers op de site van ESPN staan.Bij die lijst staan hele onbekende ( voor mij tenminste) providers dus snap niet dat Tele 2 er niet bij staat.
Zodra tv en kastje aangaat gaat het na ong. een uurtje fout..Geluid loopt dan niet meer geluid en synchroon met beeld.Zodra ik het signaal kastje uitzet en na 10 sec. weer aanzet gaat het weer een uurtje goed daarna begint het wederom opnieuw.Weet ff geen oplossing meer !
waarom werkt teletekst pagina 888 niet op sbs en rtl. kan je dat zelf instellen?
Sinds afgelopen maandag werkt uitzending gemist niet meer. Tijdens een (gemiste) uitzending werd het signaal onderbroken. Sindsdien staan alle programma's op 1:40 speeltijd en springen die na 3 seconden op "uitzending onderbroken, probeer later opnieuw". Alle standaard oplossingen zoals stekker eruit, kabels los/vast, stroom eraf enzovoort helpen niet. Nieuwe content komt wel door, maar geen enkel programma werkt. Vermoedelijk is er weer iets mis met de decoder en moet Tele2 iets resettten. Gaarne een oplossing. NB ik kan natuurlijk ook wel via internet naar uitzending gemist kijken, daar heb je zelfs meer mogelijkheden! Maar ik kijk liever tv vanuit mijn luie stoel op een door mij gewenst moment dan naar een computer of priegelig mobielschermpje. Als dat niet meer kan, heeft een tv-aansluiting verder weinig zin.
Ik krijg een brief van tele 2 dat ik vandaag na 18u mijn nieuwe decoder kan aansluiten maar ik krijg nu de foutmelding:Maximum aantal digitale iTV decoders aangesloten
Televisie in woonkamer en slaapkamer geeft foutcode: "Er is iets fout gegaan bij het afspelen van dit kanaal. Probeer het later nog eens." Heb het modem opnieuw opgestart en tv-ontvanger in woonkamer opnieuw gestart. Nu geeft de tv aan "Tele2 Interactieve Televise bezig met opstarten". Helaas staat dit er al 10 minuten op zonder iets te doen. Wat kan ik nog meer doen?
Het rode lampje op mijn afstandsbediening blijft knipperen. Ik kan ook niks meer doen met mijn tv, kan niet zappen oid. Ook het stappenplan op de site werkt niet, batterijen vervangen ook niet. Hoe kan dit verder veholpen worden?
Ik merk dat er de laatste maanden steeds minder programma's staan bij uitzending gemist van Tele2. Een paar weken geleden had ik dat met het programma 'Experimensen' en nu zie ik ook een programma dat gisteravond uit is gezonden niet terug. Ik zie ook dat de zender NPO2 en NPO3 zelden nog programma's beschikbaar hebben van na half 10. Neemt dit nog verder af? Is dit tijdelijk? De reden dat ik Tele2 blijf houden is omdat ik graag gebruik maak van deze mogelijkheid.
Beste iedereen, Ik zie dat de TV verbindingsset ook werkt via het elektranetwerk. Echter, ik heb ook al 2 andere connectors die via het lichtnet internet verspreiden (oa voor zonnepanelen). Stoort de Tele2 tv verbindingsset niet met mijn bestaande WiFi links apparaten die ook via het elektriciteitsnet werken? Is o.a. apparatuur van D-Link. Bedankt alvast! Groeten, Tom
Geen powerplugs, internet oké, geen pauze bij het live kanaal, dus echt kanaal A opnemen en kanaal B live kijken. Ik heb tv en internet light. Hoe dit op te lossen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.