beantwoord

Xbox OneGuide Tele 2 kanalen kloppen niet

• 19 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 193 x bekeken

Hi, ik heb Tele2 Digitale Televisie genomen omdat ik dit wil aansluiten op mijn Xbox One. Helaas kloppen de kanalen niet die bij Tele2 gepresenteerd worden. Niet eens de eerste 10 kanalen. Ik heb nu "KPN" ingesteld dan komen in ieder geval de eerste 11 kanalen overeen maar dat vind ik ook niet echt optimaal.

Off topic: Iemand enig idee hoe ik ervoor zorg dat mijn tv ook uitgezet wordt meteen IR code? Tv aansluiting, versterker werken maar TV zelf wil niet luisteren ondanks dat Xbox mn Sharp tv herkend en volume signaal kan vinden.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 20 augustus 2015, 10:49

Hoi Skoolen87,
Ik zie dat je een maand geleden ook een topic geopend hebt.
Wij ondersteunen Xbox niet, dus ik kan je helaas niet verder helpen. Wellicht vind je online nog wat tips?
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Skoolen87,
Ik zie dat je een maand geleden ook een topic geopend hebt.
Wij ondersteunen Xbox niet, dus ik kan je helaas niet verder helpen. Wellicht vind je online nog wat tips?
Groetjes Kiko
Oops! Ik dacht dat ik meldingen voor reacties had aangezet dus dacht dat er niks gebeurde. Maar vraag is ook tikkeltje anders, inmiddels heb ik het andere abonnement en alles werkt behalve OneGuide.

Ik snap dat jullie geen support leveren op OneGuide maar ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen. Ondanks dat ik zelf bij Microsoft werk haha was ik toch benieuwd wie ervoor zorgt dat de zenderindeling van Tele2 wordt doorgegeven aan het Xbox team. Het ljkt me geen rocket science dat de zenderndelng goed wordt doorgegeven of wordt overgenomen dus zou t graag willen oplossen. Ik open deze request ook even bij 'ons' 🙂