wifi valt iedere keer weg en tv doet het niet meer

• 19 maart 2020
  • 7 reacties
  • 438 x bekeken

Beste,

Het ging een tijdje goed maar nu begint het weer allemaal opnieuw, al een paar dagen valt de wifi iedere weg, en tv liep iedere vast en viel ook weg. Een paar keer per dag alles resetten hielp maar voor heel even, en het is niet de bedoeling dat ik dat iedere moet doen. Wif is vandaag 2 keer weggevallen maar ik heb helemaal geen tv. Vind het heel vervelend dat dit iedere keer gebeurd.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hé Hakima11,

Lastig dat je deze storingen ervaart, als je wil dat ik met je meekijken naar een oplossing dan wil ik je vragen om de volgende informatie in een privébericht te sturen:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin

Hi Kevin,

Net gestuurd. 

Alvast bedankt 

Reputatie 5
Badge +2

Hé Hakima11,

Ik heb je bericht ontvangen, dank daarvoor. Na het e.e.a. nagekeken te hebben zie ik dat je verbinding  (te)veel fouten meet waardoor je problemen kan ervaren zoals wegvallend internet of TV. In veel gevallen ontstaan deze fouten door een probleem in de aansluiting bij je thuis. Omdat er nu veel stappen zijn die doorgelopen moeten worden raad ik aan om contact op te nemen met de klantenservice via 0207544444, voor zover ik kan zien heb je dat tot dusver nog niet gedaan. Telefonisch kunnen ze snel stap voor stap oorzaken met je uitsluiten en een gepaste oplossing aanbieden.

Laat je weten of het straks opgelost is?

Groet, Kevin

Hi Kevin,

Ga ik doen. Klopt , dat komt omdat als ik een probleem heb, jullie dat gelijk oplossen 😁.

Ik laat je weten.

Gr,

Hakima 

Reputatie 5
Badge +2

Super! Ik wacht op je berichtje :smile:

Goedemorgen Kevin,

Gisteren eindelijk de snoeren ontvangen, ik moest de modem in de meterkast plaatsen om de te kijken of ik dan wel goede verbinding heb. De kleuren van DSL snoer komt niet overeen met de kleuren welke in de handleiding staat dus dat was even zoeken maar het is gelukt. Helaas is het een zeer oude kastje en zijn de snoeren verouderd, je hoeft ze maar aan te raken en de verbinding is weg. Ook heb ik geen stopcontact in de meterkast voor de modem. Ik heb het nu tijdelijk opgelost met 2 verleng snoeren, maar hangen aan de deuren en op de vloer dus geen gezicht. Ik hoop dat jullie  zodra het mogelijk is een monteur sturen om dit op te lossen.

Gr,

Hakima 

Reputatie 5
Badge +2

Bedankt voor je update Hakima, goed dat je het voor elkaar hebt gekregen om het modem in de meterkast aan te sluiten.

Hopelijk heb je nu minder storingen en kunnen we snel weer KPN monteurs sturen voor instabiele verbindingen.

Groet, Kevin