beantwoord

Wel WiFi en internet geen tv

  • 1 April 2019
  • 3 reacties
  • 572 x bekeken

Sinds vandaag krijg ik op de tv de melding: geen internetverbinding. Kijk uw netwerk bekabeling na. Dit is gekomen doordat ik niet naar programma gemist van gisteren kon kijken en dacht ik reset alles. Ik heb wel internet en wifi. Al een paar keer uit/aan gedaan. Kabels gechecked , blijf dezelfde melding zien. Iemand een idee?
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 1 April 2019, 15:54

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5
De storing met programma gemist is waarschijnlijk voor iedereen morgen opgelost. Je zou dit topic kunnen volgen voor updates.

Voor het TV probleem dat je nu hebt kan ik je hopelijk verder mee helpen. Zou je voor mij een volledige reset uit kunnen voeren? Kun je alle kabels tussen je decoder en modem los koppelen en dan ook graag zowel je modem als decoder nog eens een keer resetten? Ik hoor het graag.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Ik heb nog geen reactie van je ontvangen. Is alles inmiddels opgelost?

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Aangezien ik nog geen reactie van je hebt ontvangen ga ik ervan uit dat het is opgelost. Mocht dat niet zo zijn dan kun je een nieuw topic starten.

Groeten Anton