Wel dreigen maar geen excuses of bevestiging per mail...

  • 26 februari 2016
  • TV
  • 1 reactie
  • 88 x bekeken

Reputatie 1
Tele2 decoder retour gestuurd op 4 feb. Is ontvangen 6 feb... en toch Tele2 lekker dreigen met 100 euro kosten omdat jullie zaak nog niet verwerkt hebt. Via app medewerker die blijkbaar spontaan ziet dat zaak al lang retour is en dat zaak toch was ontvangen. Mag ik deze bevestiging op mail vraag ik dan... maar das Klaarblijkelijk weer te moeilijk want das niet mogelijk. Moet zelf maar printserver maken voor eigen administratie want zelf Sorry zeggen of hun fout toegeven is niet mogelijk bij Tele2...
Wat een fout dat ik toch 1 jaar verlengt heb zeg... nooit meer dus. Nog 11 maanden en dan eruit met dit zooitje onvriendelijk en onprofessioneel.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 Reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hey voogie2000,
Jammer dat het zo is gegaan.
Dat is natuurlijk erg jammer, en dit heeft duidelijk de vriendelijke band tussen jou en ons geschaad.
Maar we gaan ons best doen om het te herstellen en ervoor te zorgen dat het weer wordt hersteld.

Mijn vraag is nu, is alles afgehandeld?
Uit je bericht op te maken lijkt het nu allemaal is.
Alleen de bevestiging mis je nog.. Klopt dit?

Ik hoor graag meer van je en kan je dan verder helpen.
Vriendelijke groet,
Ben