vraag

Wegvallende / instabiele internet verbinding

• 25 oktober 2017
  • 7 reacties
  • 115 x bekeken

Tv en WiFi vallen telkens uit, nu drie avonden. Resetten werkt niet! Hoe kunnen jullie dit voorkomen?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 2
Hé fdUtrecht, welkom op het Tele2 forum. We kijken graag met je mee of de oorzaak van het probleem wat je omschrijft kunnen achterhalen, waar ik een paar gegevens voor nodig heb. Zou je me daarom een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Ruben. Graag het vervolg van onze communicatie in dit topic voortzetten, dus het privébericht alleen voor het opsturen van de gegevens gebruiken.

Alvast bedankt!
Hi, ik heb je de details gestuurd.
Reputatie 2
Bedankt voor het doorsturen van je gegevens! Ik heb in dit geval direct even gekeken naar de mogelijke oorzaken van het probleem, waarbij ik eerst naar de kwaliteit van het signaal vanuit het netwerk naar je woning heb gekeken. Hierin kan ik geen bijzonderheden vinden, waarbij ik mag concluderen dat de kwaliteit van het signaal goed is - dus niet de oorzaak van het probleem wat je ervaart. Gezien het lastig is om op afstand daar verdere conclusies over te trekken zou ik graag samen met je onderzoeken of het vervangen van het modem een oplossing kan bieden voor het probleem. We zien dat het modem daar inmiddels al een tijdje staat, waarbij ik weet dat het vervangen de oplossing kan bieden.

Binnen 5 werkdagen krijg je via de post een nieuw modem binnen. Qua installatie kan dat op dezelfde plek waar je huidige modem ook staat, met dezelfde kabeltjes - let er op dat je de nieuwe stroomkabel wel gebruikt. Hou er even rekening mee dat op het moment dat het nieuwe modem is geïnstalleerd en je weer op internet wil komen, met bijvoorbeeld je laptop, dat je eenmalig verbinding dient te maken met het nieuwe netwerk. De informatie hiervoor vind je op het modem zelf. Het oude modem willen we graag terug, met die reden word er in de doos een sticker meegestuurd met ons retouradres - op die manier kan het oude modem teruggestuurd worden.

Hopelijk zal dit het probleem oplossen!
Dank voor je reactie. Zal laten weten of de nieuwe modem werkt!
Hij doet het weer!!
Dankjewel
Sinds gisteren heb ik GEEN internetverbinding meer! Heel irritant. Graag op korte termijn een oplossing gezocht.
Reputatie 2
Geweldig om te horen, fdUtrecht! Graag gedaan :D

@Martinlemans, ik zou je graag willen vragen om een eigen topic te openen zodat we je van dienst kunnen zijn. Dat kan via deze link.