vraag

Viceland kanaal 16?

Hoi hoi,

Sinds deze week staat Viceland op nr16, echter als ik er op afstem blijft het scherm zwart.
Ik heb al een harde reset gedaan (stroom er 10 min af gehad)

16 Reacties

help mij aub schreef:

Voor de modem is dat een zachte reset, een harde reset is door het knopje achterop 10 sec ingedrukt houden. Of bedoel je de decoder?
WhTurner schreef:

help mij aub schreef:

Voor de modem is dat een zacht reset, een harde reset is door het knopje achterop 10 sec ingedrukt houden. Of bedoel je de decoder?

stroom uit de decoder gehaald, het betreft de tv en niet het internet. Zender is dus wel zichtbaar maar geeft geen beeld
Niemand een suggestie? 😞 Dan bel ik ze maandag wel ff
Ik krijg net een (email)nieuwsbrief van Tele2, waarin staar dat Viceland op kanaal 18 zit. 😉
WhTurner schreef:

Ik krijg net een (email)nieuwsbrief van Tele2, waarin staar dat Viceland op kanaal 18 zit. 😉

Dus??!?!?! post je alleen om te posten zonder iets nuttigs te melden? eerst heb je het over internet en nu ga je op een typo in..... 2 kansloze antwoorden waar ik niets aan heb, zeg dan niets
Reputatie 7
Badge +4
help mij aub schreef:

WhTurner schreef:

Dus??!?!?! post je alleen om te posten zonder iets nuttigs te melden? eerst heb je het over internet en nu ga je op een typo in..... 2 kansloze antwoorden waar ik niets aan heb, zeg dan niets

Zo, hallo, waar slaat jouw reactie op? Zo gaan we hier niet om met elkaar. Het is Facebook niet.
@WhTurneris een gewaardeerd lid en hoewel hij geen heel apistol volschreef gaf hij direct een belangrijke aanwijzing waar mogelijk jouw denkfout zat. Kanaal 18 i.p.v. 16.

Dit is een klantenforum waar je met andere klanten praat. @help mij aubAls jij graag hier geholpen wilt worden, dan moet je wel normale reacties plaatsen.
Reputatie 7
Badge +5
Helemaal mee eens, wat een belachelijke reactie.
WhTurner is meestal to the point met zijn adviezen/posts, dus @help mij aub ga je frustratie botvieren waar het thuis hoort, bij Tele2 bv maar niet tegen hulpvaardige medeklanten die je belangeloos proberen te helpen.
hahaha, serieus gasten? niemand met een antwoord, enkel gepost om te posten en dan mag ik daar niet op reageren? Nogmaals, heb je niets toe te voegen aan een hulpvraag, post dan niets
Reputatie 4
Badge +1
WhTurner heeft gelijk.. Kanaal volgorde is aangepast (Viceland HD to 18 and configure as channel of the month).

Waarom je nu dan zo boos reageert? Wat hij zegt klopt gewoon.. of ik zie wat over het hoofd?

WhTurner schreef:

Groetjes,

Mario van Tele2
Ik weet dat ie op 18 zit, 16 was een typo, en al was het probleem op 16 dan had ik geen Belgie 1 kunnen ontvangen...... Heel jammer dat er niemand een nuttig antwoord kan geven en er alleen maar om het probleem heen word geluld door op typo's te reageren.....
Reputatie 4
Badge +1
Ja maar nergens vermeld jij dat het een typo is... Dus wij corrigeren je omdat je misschien naar het verkeerde kanaal probeerde te kijken? Omdat het pas sinds 1-11 is aangepast 🙂

Maar oke..typo. Je gaat dus naar kanaal 18 en dan blijft het beeld van vice op zwart? Wat volgens mij gaat dat dus goed maar alleen Belgie 1 niet..En alle andere kanalen doen het wel?
Zelfde probleem hier, Viceland staat al 8 dagen op zwart ..
Reputatie 3
Badge
Wat is eigenlijk een typo? Daar mis ik iets.
Reputatie 7
Badge +5
Verkeerd getypt/een fout gemaakt.
in dit geval 16 inplaats van 18.
Een typo is een tikfout (foutje is de tekst [typografie] ).
Reputatie 3
Badge
Okay had ik nog nooit gehoord. Nooit te oud om te leren. Sorry.

Reageer