vraag

Verwijderen kinderslot

• 7 juli 2017
  • 6 reacties
  • 2217 x bekeken

Blijkbaar heb ik bij het installeren van mijn nieuwe decoder een nieuwe code voor kinderslot ingevoerd, het probleem is dat ik die code vergeten ben;niet meteen genoteerd! Ik wil nu helemaal geen kinderslot meer! Hoe kom ik er vanaf??

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hey Bra78til,

Welkom op het forum! 🙂

Het kan voorkomen dat iemand het kinderslot vergeet.. Gelukkig kunnen ze dit handmatig voor je resetten in het dashboard dat ze gebruiken voor de tv-diensten. Een kort telefoontje naar de klantenservice ( of even wachten op een moderator ) is in principe genoeg 🙂

Mocht je ervoor kiezen om te wachten op een moderator, dan is het handig om wel alvast even je klantnummer en dergelijke toe te voegen aan je profiel hier op het forum. Dan kunnen ze er gelijk bij namelijk!

Groetjes,

BaardDraakje
`*** Privégegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. ***
^Jasper
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb je gegevens weggehaald dit omdat als we privé gegevens willen dit via PB ontvangen omdat anders iedereen het kan zien. Tevens was dit niet je klantnummer 🙂.

Zou je me in een privébericht je naam, volledig adres en geboortedatum kunnen sturen? Dan haal ik het hier uit het systeem. Dan moet je opnieuw in je decoder alles instellen dus een kinderslot en een betaalcode. Maar je kan dan ook instellen wat voor soort kinderslot je wil hebben. Als je kiest geen heb je geen kinderslot.
Zo juist met hulp van een medewerker van de tele2-helpdesk het probleem opgelost. Dank voor je aangeboden hulp
Reputatie 5
Badge +3
Graag gedaan. Als er toch problemen zijn horen we het graag uiteraard. Veel kijkplezier
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag en groetjes
Jasper