beantwoord

Vervangen decoder maakt hoog piep geluid

• 11 september 2018
  • TV
  • 11 reacties
  • 547 x bekeken

• Is lekker bezig
  • 7 reacties
Beste Tele2 medewerker,

Ik heb recent een monteur thuis gehad wegens problemen met de tv decoder thuis. Deze wilde niet tegelijkertijd opnemen en een ander zender tonen.
De decoder is vervangen en we moesten kijken of dit het probleem op zou lossen. Dat was niet zo, maar dat bespreek ik wel in een andere topic die ik aanmaak. Want heb dat probleem zelf weten op te lossen.

Echter, deze decoder maakt een hoge piep toon om de zoveel tijd. Het komt niet van de adapter lijkt het, maar echt uit de decoder zelf te komen. En je hoort continue de harde schijf draaien zelfs als er niet opgenomen wordt en de decoder op standby staat. Kan ik hier iets aan doen, of moet de decoder weer omgeruild worden. Want we worden redelijk geïrriteerd van dat geluid en de katten vallen de decoder bijna aan als die hoge toon eruit komt.

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,
Remco

icon Beste antwoord door Jasper van Tele2 18 september 2018, 11:35

Er is een nieuwe decoder onderweg.

Bekijk origineel bericht

11 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dat klinkt inderdaad niet goed. Heb je al contact gehad met de klantenservice? Zo ja hebben ze al een nieuwe decoder gestuurd?
Nee, heb nog niet gebeld. Zag al meerdere forums staan met soortgelijke problemen met de box. Dus dacht, vraag het eerst hier. Dus komt nog geen nieuwe box deze kant op.
Zal dat het wel worden dan?
Reputatie 5
Badge +3
Ik kan dit voor je regelen. Klopt het klantnummer in je gegevens nog? Dan stuur ik het namelijk naar dat adres.
Oké, dus een nieuwe box dan. Klantnummer moet kloppen. Zou het waarderen als we een andere decoder mogen proberen.

Alvast bedankt voor de moeite.
Reputatie 5
Badge +3
Er is een nieuwe decoder onderweg.
Jasper van Tele2 schreef:

Er is een nieuwe modem onderweg.

Hoop dat je een decoder bedoelt en geen modem. De modem werkt gewoon naar behoren lijkt me.
Reputatie 5
Badge +3

Ik bedoelde inderdaad decoder per ongeluk het verkeerde apparaat in mijn antwoord gezet.
Oké, top. Bedankt voor de hulp. Zal laten weten of de nieuwe goed is.
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege vakantie wat late reactie maar werkt alles weer correct?
Beste Jasper,

Excuses, helemaal vergeten wat te melden. Deze box is prima in orde. Alles werkt naar behoren.

Bedankt.
Reputatie 5
Badge +3
Dat is nou nog eens fijn om te horen 😃

Reageer