beantwoord

Verhuizen maar wel 4/5 weken levertijd Tele2

• 15 maart 2016
  • TV
  • 1 reactie
  • 155 x bekeken

Beste Tele2,

Vanaf +/- 1 april ga ik over van mijn ouderlijk huis naar een woning in de binnenstad van Hoorn. Ik heb het pakket dat ik wil hebben al uitgezocht alleen kom ik nu 1 probleem tegen. Volgens de veelgestelde vragen duurt het 4/5 weken alvorens het pakket afgeleverd wordt en ik deze kan gaan installeren. Houdt dit in dat ik het pakket nú al op mijn toekomstige adres kan invullen of bestaat er ook een mogelijkheid om de aansluiting op het nieuwe adres te laten lopen maar dat ik het pakket voor de zekerheid nog bij mijn ouderlijk huis laat bezorgen? Straks zit de huidige huurder er nog in terwijl mijn pakket al bezorgd wordt.

Mvg

Jordy Hulskamp

icon Beste antwoord door Trinh van Tele2 16 maart 2016, 12:29

Hoi Jordy,

Bedankt voor je bericht. Ik raad je aan om contact op te nemen met de
klantenservice op het telefoonnumer 020-754 4444/ 1200 (Lokaal tarief). Het 1200 nummer is alleen vanaf een mobiele Tele2 nummer te bereiken.

Zij kunnen met je mee kijken of het pakket op jouw nieuwe adres leverbaar is en wat handig is wat betreft het bezorgen van je installatiepakket.
Het klopt dat het 4-5 weken kan duren, omdat wij weer afhankelijk zijn van verschillende factoren.

Groet, Trinh

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Jordy,

Bedankt voor je bericht. Ik raad je aan om contact op te nemen met de
klantenservice op het telefoonnumer 020-754 4444/ 1200 (Lokaal tarief). Het 1200 nummer is alleen vanaf een mobiele Tele2 nummer te bereiken.

Zij kunnen met je mee kijken of het pakket op jouw nieuwe adres leverbaar is en wat handig is wat betreft het bezorgen van je installatiepakket.
Het klopt dat het 4-5 weken kan duren, omdat wij weer afhankelijk zijn van verschillende factoren.

Groet, Trinh