beantwoord

Verbindingsset

• 18 november 2016
  • 1 reactie
  • 730 x bekeken

Sinds deze week maak ik gebruik van Tele2 Vaste telefoon, internet en interactieve televisie.
Voorheen was ik klant van KPN. Nu gebruik ik de verbindingsset van KPN om tv te kunnen kijken. (omdat ik deze toch al in huis had)
Dit werkt niet. Als ik mijn internetkabel rechtstreeks van de tv naar de modem laat lopen kan ik wel tv kijken. Als ik het via de KPN verbindingsset doe werkt het niet.

Komt dit doordat het een KPN set is en moet ik een Tele2 set aanschaffen om dit probleem te verhelpen?
Bij de klantenservice van Tele 2 kunnen ze mij niet helpen met deze vraag.
icon

Beste antwoord door Gela 18 november 2016, 16:52

Dat zijn Devolo powerplugs en in principe zou dat moeten kunnen werken. Je kunt ze resetten naar de fabrieksinstelling en Devolo levert ook software om ze in te stellen en bij te werken (update).

Heeft het voor de tijd gewerkt, dan gaat het nu ook. Maar je moet de plugs even vertellen dat er een ander modem/router achter hangt.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Badge +2
Dat zijn Devolo powerplugs en in principe zou dat moeten kunnen werken. Je kunt ze resetten naar de fabrieksinstelling en Devolo levert ook software om ze in te stellen en bij te werken (update).

Heeft het voor de tijd gewerkt, dan gaat het nu ook. Maar je moet de plugs even vertellen dat er een ander modem/router achter hangt.