beantwoord

Vaste dienst kan niet worden opgeleverd

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

118 Reacties

Reputatie 7
Probeer op zijn minst mijn naam goed te schrijven, dat is gewoon een kwestie van knippen en plakken als dat niet lukt.

Ik ben het met je eens dat er zaken bij worden gehaald die niet ter zake doen. Of je nu bekend bent bij / met sociaal of maatschappelijk werk dat doet er niet toe. Ik was dan ook niet degene die dat van belang vond voor dit topic.

Uiteraard heb ik wel wat beters te doen als dit soort discussies met Bombarie. Ik ben namelijk in meerdere topics actief, i.t.t. Bombarie, die zich alleen met dit soort zaken bezighoudt. Helaas is het af en toe nodig om hem aan te spreken.

Waar het om ging is dat een bericht met hoofdletters, punten en komma's beter leesbaar is. Dat iemand zo'n bericht niet zou kunnen schrijven omdat hij bij sociaal of maatschappelijk werk loopt daar geloof ik niet zo in. Ik ben niet zo iemand als Bombarie die al bij voorbaat mensen afschrijft.

Het antwoord en de oplossing komt in jouw geval vanzelf, want Tele2 is het al aan het uitzoeken.
junny.ignacio.5 schreef:

Jlthkoch laat hem in zijn waarde zal niet veel zijn maar goed dat doet ie zelf zal zeker wel zoeen zijn die de hele dag achter de pc of tablet zit heeft totaal geen leven en denkt dat na al die jaren dat ie zijn laatste opleiding heeft gedaan
Dat hij nu alles beter weet en dan klaagt hij tegen jou om jou manier van praten tis neerbuigend
Wat van hem dan vooroordelen, hypocriet, beterweter, en zo gaat de lijst maar door pfff een tip mensen
Voor je andere wil zeggen of advies geven kijk eerst in de spiegel en begin daar maar eerst

Reputatie 7
Badge +5
Triest, word je weer op je gedrag aangesproken blijf je jezelf nog steeds goedpraten.
Daarbij heb ik niet de behoefte om in elk topic te reageren, dat jij dat wilt is prima maar ga niet over mij lopen zeiken dat je dan geen tijd hebt om anderen "te woord te staan".
Reputatie 7
Leuk bedacht, maar ik wordt niet op mijn gedrag aangesproken. Jij echter wel (en niet voor de eerste keer) maar wat doe je daarmee? Ook topicstarter is niet blij met de manier waarop jij hem in een hokje plaatst, is je dat niet opgevallen?

Nee, uiteraard reageer jij alleen maar in topics waar je lekker kunt lopen zieken (en zeiken) zoals we van je gewend zijn. Dat kost veel tijd, dus de aandacht die jij iedere keer weer opeist gaat ten koste van anderen. Maar dat zal jou wat interesseren. Je blijft het maar proberen, maar je bereikt er wéér helemaal niets mee.
Bombarie schreef:

Triest, word je weer op je gedrag aangesproken blijf je jezelf nog steeds goedpraten.
Daarbij heb ik niet de behoefte om in elk topic te reageren, dat jij dat wilt is prima maar ga niet over mij lopen zeiken dat je dan geen tijd hebt om anderen "te woord te staan".

Jullie zijn op dit moment beide triest, vecht het uit in de peuterspeelzaal.
Reputatie 6
Badge +5
Zijn ze nou nog bezig?????????!!
Ongelofelijk...............................
Reputatie 7
Badge +5
Waar jij je tijd aan wilt spenderen zal me i.d.d. worst zijn, niets mis mee waar ik ook reageer, kan er ook weleens naast zitten, so be it dan word ik gecorrigeerd, gaat dat op een normale manier heb ik daar totaal geen moeite mee, gaat iemand mij de les willen lezen is dat een ander verhaal.

Je moet eens goed lezen wat de T.S. schrijft.
Hij is net als ik van mening dat jouw vraag om de tekst leesbaar te maken het punt niet is.
De manier waarop is het punt, dat is jou op je gedrag aanspreken.
Reputatie 7
Badge +5
Nee Jeroen
Afspraak¿ was beiden nokken.
Meneer wil door, ga ik door.
Reputatie 7
Die onzin van je ga ik niet eens meer op in. Je hebt duidelijk niet gelezen wat er (o.a. door topicstarter) is gezegd of het komt je niet zo goed uit... Topicstarter is niet zo blij met jouw "deskundigheid" en met het feit dat jij hem in een hokje plaatst.

Dat en een dergelijke "afspraak" zou zijn dat maak jij er van. Zoals al eerder aangegeven ben jij deze discussie gestart, dus jij mag de discussie beëindigen.
Bombarie schreef:

Nee Jeroen

Raar, doet me denken aan Oekraine-Rusland.........

Wapenstilstand?
Dag 2 van de oneindige soap?
Ga ergens samen een pilsje pakken en praat het allemaal eens goed uit.
Dit slappe gedoe irriteert alleen maar.

Nee hij begon, nee hij wil niet stoppen.......ik blijf doorgaan als hij niet stopt. etc......
ZIELIG
Aragorn schreef:

Raar, doet me denken aan Oekraine-Rusland.........

Wapenstilstand?

Vredespijp?
Reputatie 6
Badge +5
Bombarie schreef:

Nee Jeroen

Toe nou even zeg. :8
Als 1 van jullie beiden nu maar eens stopte, dan was het al afgelopen.
En dan niet alsnog het laatste woord willen hebben!!!
Degene die nu het meest volwassen is reageert vanaf nu niet meer!
Nou, ik ben benieuwd. 😛
*edit: Nou da's ook duidelijk! Allebei al weer een reactie. Duh...:)
Reputatie 7
Badge +5
jlthkoch schreef:

Zoals gezegd wou jij deze discussie starten, dus jij mag de discussie eindigen.

Nogmaals, als jij had begrepen dat je niet altijd op de jlthkoch manier iets moet vragen was die nutteloze voortgang niet eens ontstaan. actie is reactie vertelde je zo mooi, of geldt dat ook alleen voor jlthkoch ?
Dat jij je ziekelijk verplicht voelt om overal maar weer te reageren met dingen die er totaal niet toe doen is jouw versie hoe iets móét verlopen.
Met jouw welbevinden blijf ik reageren tot er niets meer op jou te reageren valt.
Reputatie 7
Het is duidelijk, je wilt het niet begrijpen en zult het ook nooit begrijpen. Iedereen kan teruglezen. Laat ik dan maar de door jou gestartte discussie stoppen, want kennelijk ben je daar zelf niet toe in staat.

Je zult uiteraard nu weer een paar normale reacties gaan plaatsen in andere topics, maar je houdt echt niemand voor de gek hier. Behalve jezelf.

Overige forumleden: Ik begrijp dat dit soort discussies erg irritant zijn (ook voor mezelf) maar als we dit soort gasten hun gang laten gaan dan komen we er nooit van af. Ik kies er dan maar voor om dit soort forumvervuilers aan te blijven spreken.
Reputatie 7
Badge +5
Zorgwekkender is dat jij niets wilt aannemen van een ander, jouw wil is wet.
Dat jij overige leden al advies gaat geven hoe ze over anderen mogen denken zegt al genoeg.
Meest irritante is dat anderen continue lastig gevallen worden met jouw bindende adviezen en andere lulkoek.
Flauwekul dat je mijn bijdrage(s) als een paar "normale" reacties vind, iedereen mag mij corrigeren.
Sterker,veel van mijn bijdrages zijn gebaseerd op informatie vanuit het forum waar ik regelrechte (zinloze ?) antwoorden geef die ook uit jouw koker komen.
Dus niets forumvervuiler en je verdere pleidooien om je onfatsoen goed te willen praten, hou je bij het onderwerp.
Ik kies ervoor om iedereen op zijn/haar fatsoen te wijzen, niet om mezelf mooier voor te doen dan ik ben.
Ik sla dit topic verder over .......
Zeer wijs Karin.

@Bombarie en jlthkoch
Neem een voorbeeld aan Bjorn Nabuurs, een klasse kerel.
Niet alleen ik lees af en toe het forum ook anderen.

Reputatie 6
Badge +5
karin303 schreef:

Ik sla dit topic verder over .......

Ja dat lijkt me een goed plan!
Die twee zijn nog steeds bezig met wie nou het grootste bord voor z'n kop heeft. :8
Ik maak maar een geintje hè, nou niet mij gaan aanvallen! 🙂