beantwoord

Tweede decoder werkt niet meer

• 10 oktober 2016
  • 11 reacties
  • 179 x bekeken

Sinds enkele dagen doet onze tweede decoder het niet meer. Was het eerder nog dat hij na een aantal keer herstarten, uiteindelijk wel beeld gaf, nu dat zelfs niet meer. We hebben al de decoder van beneden gewisseld met die van boven, maar dat werkte ook niet, dus aan de decoder zelf ligt het niet. Alle bedrading doorgemeten, dat werkt ook allemaal prima.
icon

Beste antwoord door Gela 10 oktober 2016, 16:21

Nog even uitproberen of het aan de adapter/stekker ligt. Dus die wel werkt naar de decoder die niet werkt.
Die dingen willen nog wel eens snel de geest geven.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Wat voor abo heb je? Light of basis?
Wat voor abo heb je? Light of basis?
Basis
Badge +2
Nog even uitproberen of het aan de adapter/stekker ligt. Dus die wel werkt naar de decoder die niet werkt.

Dank, ga ik uitproberen. Alhoewel hij wel stroom lijkt te krijgen, maar misschien dan niet voldoende.
Badge +4
Hoi michieldees,

Ben je er al achter of het inderdaad aan de adapter ligt?

@adsl klant en Gela,
Thnx guys!
Beste Maurice en Gela,

Hij heeft t wel gedaan, maar viel daarna toch weer uit. Gaan er nog eens rustig naar kijken. We houden jullie op de hoogte.
Hoi michieldees,

Ben je er al achter of het inderdaad aan de adapter ligt?

@adsl klant en Gela,
Thnx guys!

Beste Maurice,

Het is inderdaad de tweede adapter die niet werkt. Hoe nu verder?
Badge +4
Nieuwe komt eraan!

Thnx Gela! Lekker scherp weer! 😉
Badge +4
Nieuwe komt eraan!

Thnx Gela! Lekker scherp weer! ;)

Ik moet hier even bijzeggen dat het enkel mogelijk is door een vervangende decoder met retourdoos te sturen. Je kunt hier enkel de voeding vervangen en de rest gewoon retourneren. Dan hoef je namelijk ook niet de decoder via ons af te melden en de nieuwe aan te melden. Was makkelijker geweest als ik een losse voeding kon sturen, maar dat is dus helaas niet mogelijk.
Badge +4
Is alles binnengekomen en werkt het weer naar behoren?
Badge +4
Aangezien ik niets meer van je heb vernomen, doe ik de aanname dat alles weer werkt zoals het hoort. Ik zal dit topic dan nu sluiten. Mocht je nog andere vragen hebben open dan gewoon een nieuw topic, om dat te doen klik je hier.

Groetjes