Tv zappen

• 14 september 2019
  • 2 reacties
  • 105 x bekeken

Hoi, daar ben ik weer.. Niet weg te slaan hier. 😊 Vraagje: stel ik ben tv aan het kijken en zoek even in de gids
een programma op op een andere zender, eentje die in de 'toekomst' ligt. Al zijn het maar 5 minuten. Daar aangekomen lees ik de info en denk 'ik ga maar vast naar die zender'. Maar dat kan niet. Ik krijg de keuze tussen 'opnemen' of een 'herinnering instellen.' Dat wil ik niet, ik wil naar die zender, misschien omdat er vóór dat programma ook nog iets interessants is. Ik snap wel dat je dan gewoon moet zappen maar ik vind het een beetje irritant. Dus mijn vraag is wat voor nut heeft zoiets?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Je kunt niet zappen naar een programma in die nog niet op tv is, als je dat programma opent krijg je de optie om het programma op te nemen of om een herinnering te krijgen wanneer het programma begint. Om vanuit de gids te kunnen zappen zul je het programma moeten kiezen dat op dat moment wordt uitgezonden.
Dus als ik nog een stukje wil meepakken van een programma wat nog bezig is vóór het programma dat ik of moet opnemen of waarvoor ik een herinnering moet nstellen dan kan dat niet. Met zappen kan ik er wel naartoe. Zo zeg ik het goed denk ik. Maar de reden ervan is me nog steeds een raadsel