Tv werkt niet

• 12 oktober 2016
  • TV
  • 9 reacties
  • 130 x bekeken

Ik heb de halve avond gewoon tv kunnen kijken en in 1x springt ie uit start ie opnieuw op doet ie het weer ik zet hem op andere zender en hoppa start weer opnieuw op en nu zegt ie dat niet goed is aangesloten. Ik heb aan geen 1 kabel gezeten dus vraag me af wat dit is?
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Wat zegt de klantenservice?
Wat voor een abonnement heb je? Internet light,basis..of glasvezel?
Reputatie 5
Badge +3
Dag Biancske,

Welkom op het forum!

Hoe staat het er nu voor? Heb je zoals adsl klant al aangeeft contact opgenomen met onze klantenservice? Mocht dit niet het geval zijn help ik je graag verder. Heb je nagekeken of je aansluiting goed is?

Groet, Trinh
Ik heb nog geen contact op kunnen nemen met de klantenservice, want ik ben gewoon aan het werk. Maar ik heb niks met de aansluiting gedaan hij sprong gewoon in 1x uit en deed het niet meer. Ik was gewoon tv aan het kijken.
Reputatie 5
Badge +3
Zou je straks kunnen controleren of het probleem nog steeds voordoet? Mocht dit het geval zijn zou ik je graag willen vragen om je modem en decoder te resetten door deze 30 seconden van het stroom af te halen.

Wat voor een abonnement heb je?
Ik heb volgens mij gewoon tv abonnement met wifi ik zal het vanavond als ik thuis kom even proberen
Reputatie 5
Badge +3
Dag Biancske,
Hoe staat het er nu voor?
Ik hoor graag van je!
Hij doet het nog steeds niet
Reputatie 5
Badge +3
Werken alle tv programma's niet? Heb je dus een zwart beeld? Of springt het beeld vaker uit? Werkt het geluid wel? Zou je nog de modem en de decoder van het stroom kunnen halen? Met de antwoorden op mijn vragen kan ik je beter helpen.

Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen. Dit doe je door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'. Zo kan ik even met je meekijken in ons systeem.

Naam
Adres
Klantnummer
Er staat niet geprogrammeerd als ik tv aan zet