beantwoord

TV storing Tele2

• 24 februari 2016
  • 21 reacties
  • 578 x bekeken

Is het normaal dat je al bijna 3 weken geen tv kan kijken? lijkt mij niet. Ik wordt al 3 weken aan het lijntje gehouden dat er een storing is bij mensen die een aansluiting hebben die op 4 februari actief moest worden. WiFi werkt goed maar tv al drie weken niets, Ik heb al diverse malen gebeld hierover en telkens krijg ik te horen dat ik geduld moet hebben er wordt hard aan gewerkt.
Niemand kan blijkbaar zeggen hoelang dit nog gaat duren. En of het wel op te lossen is.
Zijn er meer mensen die dit dit probleem hebben?
icon

Beste antwoord door DeBas 8 maart 2016, 16:00

Hoi Maurice, de tv werkt!!! Bedankt.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

21 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Is het normaal dat je al bijna 3 weken geen tv kan kijken? lijkt mij niet. Ik wordt al 3 weken aan het lijntje gehouden dat er een storing is bij mensen die een aansluiting hebben die op 4 februari actief moest worden. WiFi werkt goed maar tv al drie weken niets, Ik heb al diverse malen gebeld hierover en telkens krijg ik te horen dat ik geduld moet hebben er wordt hard aan gewerkt.
Niemand kan blijkbaar zeggen hoelang dit nog gaat duren. En of het wel op te lossen is.
Zijn er meer mensen die dit dit probleem hebben?

Vraag de klantenservice of u onder de groep valt die problemen hebben met hun internetsnelheid door een capaciteitsprobleem in de centrale.
Als ik u bericht lees lijkt het erop dat u onder deze groep valt.
Als dat zo is zal dit probleem in ieder geval voortduren tot 7 maart.
Klantenservice moet hier duidelijk in zijn.....lastig verhaal om te verkondigen van de klantenservice dat snap ik wel maar je moet hier eerlijk in zijn.
Bedankt voor de tip, ik ga dat zeker navragen.
Hier hetzelfde verhaal.. Vorige week dinsdag kon ik alles aansluiten en tot nu toe nog steeds geen televisie.. Krijg eerst te horen dat het aan mn intersnelheid ligt, daarna dat er een storing is om tv bij nieuwe klanten het te laten doen, en kreeg vrijdag te horen dat het een administratie fout is en dat ze 'vergeten' zijn om tv toe te voegen aan mijn abonnement.. Zou 4 werkdagen duren voor het opgelost was en nu nog steeds geen tv.. Net weer gebeld en krijg ook te horen; geduld we zijn er mee bezig..
Reputatie 4
Badge +1
Hier hetzelfde verhaal.. Vorige week dinsdag kon ik alles aansluiten en tot nu toe nog steeds geen televisie.. Krijg eerst te horen dat het aan mn intersnelheid ligt, daarna dat er een storing is om tv bij nieuwe klanten het te laten doen, en kreeg vrijdag te horen dat het een administratie fout is en dat ze 'vergeten' zijn om tv toe te voegen aan mijn abonnement.. Zou 4 werkdagen duren voor het opgelost was en nu nog steeds geen tv.. Net weer gebeld en krijg ook te horen; geduld we zijn er mee bezig..

Zie deze reactie:
......
Het probleem is een technische storing in de software voor de tv-accounts bij Tele2, heeft dus NIETS met de verbinding/internet of wat dan ook te maken!! Internet werkt, kastje werkt etc etc. Verder laat ik het snappen van het probleem over aan Tele2 die inmiddels het probleem hebben gevonden maar nog niet kunnen oplossen. .....
Topic: https://forum.tele2.nl/tv-187/storing-51861/index1.html#post314062

Of is het een capaciteitsprobleem in de centrale? Men is er mee bezig zegt men...waarmee?? Waar ligt het probleem ...in de centrale of in de software van tv-accounts?
Men moet een eerlijk antwoord geven hoe het komt dat jij momenteel al enige tijd geen tv kunt kijken en wanneer men een oplossing verwacht.
Als het aan het bekende capaciteitsprobleem zou liggen kom je tot 7 maart aan het wachten tot de problemen verholpen zouden zijn.
Als Tele2 aangeeft dat een probleem binnen een bepaalde tijd opgelost is moet je je als ISP daar ook aan houden net zoals Tele2 aangeeft om terug te bellen ook dan dien je je aan je afspraak te houden.
Badge +4
Hoi DeBas,

Aangezien ik een tijdje afwezig ben geweest en in het weekend weer ben begonnen zijn de afgelopen storingen nieuw voor mij maar help je hier graag mee!

Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Ik zal dan in de systemen kijken hoe het zit!

Groetjes
Vrijdag gebak, dan hebben we 4 weken geen tv!!!
Maurice gaf nog even hoop hierboven. Ik heb gelijk alle gegevens naar hem gestuurd via een pb, maar het is weer stil. Vandaag weer een tijd met een aardige meneer van de klantenservice gesproken. Vinden het allemaal heel vervelend en er wordt hard aan gewerkt ect ect. Intussen nog geen idee wanneer het goed gaat komen.
@adsl klant

Hoe weet u dat het tot 7 maart duurt dan?

Hier nog steeds geen televisie btw....
Badge +4
Hey DeBas,

Ik heb intern het e.e.a. nagevraagd en meer dan dat er aan de storing gewerkt wordt kunnen ze niet zeggen. Ben je maandag telefonisch bereikbaar? Dan zorg ik dat je gebeld wordt om een oplossing te bespreken.
Kan dat op het telefoonnummer dat in ons systeem staat (eindigend op 15)?
Hoi Maurice,

Maandag kan je me bellen, en mijn nummer eindigd idd op 15.
Reputatie 4
Badge +1
@adsl klant

Hoe weet u dat het tot 7 maart duurt dan?

Hier nog steeds geen televisie btw....

Als je behoort tot de groep de last hebben van een capaciteitstekort in de centrale zou er op 7 maart een verbetering plaatst moeten vinden.
Men is bezig om mensen naar een andere centrale over te zetten.
De datum van 7 maart staat in deze in verscheidene topics te lezen. De vraag is of het probleem dan voor iedereen verholpen is en welke verbetering men op 7 maart gaat ervaren.
Durf ik je ook niets zinnigs over te zeggen wat dat betreft is het gewoon afwachten en niet al te hoge verwachtingen te hebben want als het op 7 maart alsnog niet in orde is dan is de teleurstelling des te groter.
Hier ook in Hengelo dezelfde probleem. Sind 15-02-2016 klant en nog geen TV. Verder nog helemaal geen bericht van Tele2 over hoe en wat...
Badge +4
@adsl klant,
DeBas heeft last van opleveringsproblemen, geen capaciteitsissues.
Badge +4
@DeBas,
Komt goed!!
Badge +4
@jhengelo,
Zou je zo vriendelijk willen zijn een eigen topic aan te maken voor je vraag? Je zit nu namelijk in het topic van iemand anders en dat kan ertoe leiden dat zaken erg onoverzichtelijk worden.
Je kunt een topic aanmaken door op "stel een vraag"te klikken.

Ik zie je graag terug in je eigen topic!
Hoi Maurice,
bedankt voor het terug bellen, alleen jammer dat ik je net miste. in antwoord op je vraag van voice mail. Alles in aangesloten, dus ook het kastje voor de tv. Het vreemde is dat daar dan om inloggegevens wordt gevraagd. Als ik echter deze intik kom er te staan dat dit niet juist is. Dit is al een keer gecontroleerd via de telefoon. Ik kreeg daar ook te horen dat dat juist de storing was, normaal wordt er niet om inloggegevens gevraagd. Heb ik bij andere mensen ook nooit gezien. Toen ik dit kastje aansloot begon hij wel gelijk met updaten. na deze update wordt steeds om de inlog gevraagd.
Badge +4

Top!!! Goed om te horen!!! Kan ik nog iets anders voor je betekenen?
Voorlopig is nu alles goed zo.
@DeBas

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Hier nog steeds geen tv, ook door opleveringsproblemen....
Badge +4
Voorlopig is nu alles goed zo.

Top! Dan zal ik dit topic nu sluiten, mocht je later nog vragen hebben open dan even een nieuwe!
Groetjes!
Kan je niks voor mij betekenen Maurice? Ja ik heb al een eigen topic maar die gene doet niks voor me 🙂