TV stast stil dus slecht netwerk

• 10 februari 2019
  • TV
  • 8 reacties
  • 618 x bekeken

Zoveelste keer en het gaat mij irriteren.

Ieder jaar is het raak. Stilstaand beeld en slecht netwerk. Klantenservice kan je niet bereiken want het is altijd in het weekend. En als je dan een klacht wil indienen accepteert de site je klant nummer niet.

Bij deze een klacht, opnieuw. En ik zie het nu graag definitief opgelost voor de eerst komende 2 jaar. Mijn beeld staat telkens stil. Opnemen zorgt ook voor problemen. Langzame tv tuner. Doorspoelen opnamen zorgt voor vaststaan en dus opnieuw beginnen. Twee tv kastjes kan je niet gebruiken want daar is niet genoeg bandbreedte voor. Dus staat je beeld stil op beide tv's. Kortom, kwaliteit is prut sinds de laatste 4jaar. Tijd dat er een nieuw modem komt en nieuwe tv tuner. En die tweede tuner wil ik vanaf want die kan je toch niet gebruiken. Toen ik voor het eerst naar 100mbps ging had ik richting de 70 down en 50 up. Sinds 4 jaar is het 15 om 15 terwijl je voor 100 betaald. Dus graag oplossen.

3287959 is mijn klantnummer die jullie eigen site niet accepteerd

8 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
In dit geval kan je het beste telefonisch contact opnemen. Een dienst afmelden zoals een tweede decoder kan alleen telefonisch via de afmeldafdeling. Dus dat kan ik niet regelen. Die kunnen dan ook meteen zorgen dat je bij de monteursafdeling uitkomt om te kijken wat te doen met je verbinding. Je modem geeft namelijk nog steeds aan dat deze 100 Mb/s ontvangt. Dus als je met een test maar op 15 Mb/s uit komt moet daar even naar gekeken worden.
Wat mij opvalt is dat ik de eerste 4 jaar geen enkel probleem had. Maar sinds de laatste 4 jaar is het ieder jaar wel wat. Vooral problemen met stilstaand beeld en of traag internet. Maar ook op de meest vreemde tijden valt ineens je tv uit waarna de decoder opnieuw gaat opstarten.

En dan moet ik opnieuw gaan bellen? Het zou tele2 sieren als ze een klachtenformulier hadden waarop zou worden gereageerd. Maar die werkt niet omdat je klantnummer niet word herkend in het klacht formulier.
Reputatie 5
Badge +3
Je klantnummer zal bij een internet, bellen en televisie abonnement altijd beginnen met B000 daarom pakt hij je klantnummer niet. Maar anders is zelf bellen inderdaad je beste oplossing.
Reputatie 4
Badge +1
Klantnummer moet altijd beginnen met B000? Ik denk ff checken, nee natuurlijk niet begint met 18. Is dat om het moeilijk te maken?
Reputatie 5
Badge +3
theocoppes schreef:

Klantnummer moet altijd beginnen met B000? Ik denk ff checken, nee natuurlijk niet begint met 18. Is dat om het moeilijk te maken?

Ik raad je aan eens op je factuur te kijken naar het klantnummer daar staan ze altijd volledig uitgeschreven. Waarschijnlijk is je unieke gedeelte van je klantnummer 1 die begint met 18 maar er moet wel altijd B000 voorstaan
Reputatie 4
Badge +1
Je hebt gelijk, ik had bij mijn tele2 gekeken. Bij account staat 18xxxxxx. Bij de facturen staat inderdaad bij mij B00018xxxxx.
Weer iets geleerd! Bedankt.
Reputatie 5
Badge +3
Graag gedaan 🙂
Reputatie 4
Badge +1
Was wel OT, maar wel zinvol. Kun je nu de TV van Ts weer opstarten!

Reageer