beantwoord

Tv Start steeds opnieuw op

  • 3 November 2019
  • 5 reacties
  • 966 x bekeken

Tv start steeds opnieuw op.

 

Al een aantal weken start mijn tv steeds opnieuw op tijdens het kijken

soms achter elkaar. soms gaat het een paar uur goed..

 

ik heb de internetkabels gewisseld. alles opnieuw opgestart waaronder ook de modem. 

Helaas zonder succes,

 

hebben jullie een suggestie wat ik zou kunnen doen?

 

alvast bedankt.

 

 

icon

Beste antwoord door Michiel van Tele2 2 December 2019, 17:07

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 3

Naar aanleiding van het privé bericht is vastgesteld dat de decoder vervangen moest worden. 

Reputatie 3

Om de verbinding vanuit hier te kunnen controleren ontvang ik graag je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer. Kun je deze in een privé bericht doorgeven? [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=230528]Privébericht naar Michiel [/url]

 

Vandaag een slechte dag. 

De tv is al langer dan 2uur steeds opnieuw aan het opstarten. na een paar seconde beeld begint hij weer met opnieuw opstarten. 

Soms geeft hij aan dat er geen internetverbinding is.

Deze werkt wel voor de telefoon en laptop.

 

Heb alle stroom eraf gehaald. Kabels verwisselt. Steeds opnieuw erin gedaan. Niets blijkt te werken.

 

Ik merk ook dat de kabel waarmee het lampje (blauw) op de decoder gaat branden . Goed gedraaid in de decoder moet worden.(is een ronde aansluiting) in sommige posities blijft het lampje uit en gebeurd er niks.

 

M.v.g

Peter

Het kan zijn dat de internetverbinding steeds wegvalt. Dit gebeurt overigens niet bij andere apparaten. 

Mijn decoder zit rechtstreeks aangesloten op het modem via een internetkabel.

 

M.v.g 

Peter

Reputatie 3

Valt de internet verbinding ook weg als de decoder uitvalt/herstart? Is de decoder rechtstreeks aangesloten op het modem?  

Groet, Michiel