TV signaal haperde, TV kastje start nu niet door (Omgeving Purmerend)

• 18 november 2018
  • 28 reacties
  • 1866 x bekeken

20 minuten geleden begonnen alle zenders te haperen en na stroomloos zetten decoder hang ik nu in het Tele2 laadscherm. Meer mensen last met problemen met TV?

Ter info, internet werkt prima op volle snelheid.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

28 reacties

Hier precies hetzelfde !
Zo te zien is het een grote KPN storing, want daar schieten de meldingen ook binnen. En inmiddels loopt Tele2 via de KPN
Yup, Zaandam ook zonder tv.
Hier ook tv viel uit wel tel en internet
Noordwijkerhout
Uithoorn ook stil en tv loos
20 minuten geleden begonnen alle zenders te haperen en na stroomloos zetten decoder hang ik nu in het Tele2 laadscherm. Meer mensen last met problemen met TV?

Hoi,
ik heb het zelfde, de TV blijft hangen in opstarten na het resetten van het setupkastje... internet doet het nog wel.

Hoi,
ik heb het zelfde, de TV blijft hangen in opstarten na het resetten van het setupkastje... internet doet het nog wel.
Bij mij is in Amsterdam...
Hier precies hetzelfde in Purmerend. Lekker bezig weer.
Hier ook hetzelfde probleem.
KPN is een beetje verouderd aan het worden qua bedrading.
Ook in Amsterdam, vaak problemen met Tele2 laatste tijd!
Amsterdam Noord heeft last van hetzelfde.
Blijft hangen in opstartscherm...
Fijn dat tele 2 zelf ook even reageert....
?
Ja hier in Hillegom ook. Fijne is dat er nooit iemand te bereiken is bij tele2 op het moment dat je ze nodig hebt.
Hier in Amsterdam precies hetzelfde! Blijft nu in het scherm “bezig met opstarten”.
Volgens KPN kan dit tot maandag avond of dinsdag duren....
Bij mij zelfde probleem. Echter ik woon in den bosch.
@paul1956, wat is het KPN probleem dan?
Reputatie 7
Badge +4
Dit is dan alleen voor tv in de regio amsterdam en via KPN VDSL. Zeg maar Tele2 extra snel internet. De ADSl lijnen, tot 20 mbit gaat geheel via Tele2 netwerk en hebben geen probleem.
1 of ander verdeelstation defect
Heeft alleen betrekking op het tv signaal
Zelfs tot in Den Bosch zijn er problemen
Reputatie 7
Badge +4
https://allestoringen.nl/storing/kpn
Wordt aan gewerkt. Ga lekker slapen, morgen zal het echt wel weer werken.
het is wel ff afkicken zo zonder TV.... ik zeg weltrusten dan maar...
Ouderkerk aan de Amstel ook tv loos en internet van een waardeloze kwaliteit. Bedankt tele2 dat ik mijn serie nu kan weggooien, alles wat ik opnam omdat ik nu een deel mis. Net mijn contract verlengd maar misschien moet ik toch gebruik gaan maken van de bedenktijd.