beantwoord

Tv ontvanger - wordt heet, piepgeluid, stuk

• 16 september 2016
  • 9 reacties
  • 185 x bekeken

Hallo ik ben een nieuwe klant en internet werkt. Maar TV heb ik de afgelopen weken nog niet kunnen kijken. In eerste pakket was een kapotte tv ontvangerr meegestuurd, ik kreeg een nieuwe. Met deze ontvanger heb ik 2 dagen Tv kunnen kijken. De ontvanger werkte niet naar behoren, hij werd heet, er kwam een piepgeluid uit en de decoder ging uit zichzelf steeds resetten. Bovendien deed ik de ontvanger soms uit en dan ging die zelf spontaan weer aan. En sinds vanmorgen doet hij helemaal niks meer. Ik vind dit heel vervelend want nu moet ik weer wachten op een andere ontvanger (dus nog steeds geen TV).
Ik vraag me af of jullie deze problemen met dit soort decoder hebben (met harddisk). Ik wil voorstellen dat ik mijn opname pakket opzeg en dat jullie mij een andere tv ontvanger sturen zonder harddisk. Ik heb niet zoveel vertrouwen meer in dit apparaat, dus dan maar zonder opname functie.
Kunnen jullie mij verder helpen ?
Samantha
icon

Beste antwoord door samcoersen 30 september 2016, 11:31

He Samantha,
Het is jammer om te horen dat je er zo over denkt.
Het was geen goede start, dat snap ik goed. Maar we zijn absoluut bereid je te helpen, want we willen natuurlijk dat ook jij ongestoord kan genieten van de diensten die we leveren.
Als de andere tv-decoder nog komt, laat het me dan weten of het ook werkt.
Mocht je nog andere vragen hebben, hoor ik het graag van je.
Groet, Ben

Hallo Ben
Toch nog goed nieuws, de tv ontvanger zonder harddisk werkt wel. Dus waar het aan ligt weet ik niet, of de tv ontvangers met harddisk van mindere kwaliteit zijn, of misschien teveel geheugen kosten voor mijn internet light (komt maar 11 m'n binnen). In ieder geval kun je deze topic sluiten. Ik stel mijn wensen wel bij, dan maar tv kijken onder opname functie en live pauzeren. Is beter dan helemaal geen tv.
Groet, Samantha
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Ah Samantha 🙂
Wat fijn om te horen dat het zo wel goed werkt!
Super!
Waar het precies aan ligt kan ik moeilijk bepalen nu, maar er was duidelijk iets mis, wat nu wel goed is.
Fijn dat het nu opgelost is.
Ik zal het topic nu sluiten.
Bedankt voor je reactie.
Groet, Ben
He Samantha,
Het was geen goede start, dat snap ik goed. Maar we zijn absoluut bereid je te helpen, want we willen natuurlijk dat ook jij ongestoord kan genieten van de diensten die we leveren.
Groet, Ben

Hallo Ben
Toch nog goed nieuws, de tv ontvanger zonder harddisk werkt wel. Dus waar het aan ligt weet ik niet, of de tv ontvangers met harddisk van mindere kwaliteit zijn, of misschien teveel geheugen kosten voor mijn internet light (komt maar 11 m'n binnen). In ieder geval kun je deze topic sluiten. Ik stel mijn wensen wel bij, dan maar tv kijken onder opname functie en live pauzeren. Is beter dan helemaal geen tv.
Groet, Samantha
Reputatie 6
Badge +5
He Samantha,
Groet, Ben
Hoi Samantha,
Als het goed is kan je het nu aansluiten.
Er was een kleine administratieve handeling niet gedaan.
Daarvoor onze excuses.
Je kan nu de nieuwe decoder aansluiten. Even inloggen en het zou meteen moeten werken :)
Laat me weten of het is gelukt.
Groet, Ben

Hallo Ben
Ik kon nu inderdaad opstarten, ik heb ongeveer een kwartier tv gekeken en toen was het weer over. Kastje sloeg uit en ik ontvang geen signaal meer. Het viel me wel op dat ik normaal 12 megabites binnenhaal met internet en toen de tv aanstond nog maar 9 megabites.
Maar goed het maakt me niet meer uit. Ik ben het helemaal zat. Ik heb al 3 tv ontvangers van jullie gehad, dat kan geen incident meer zijn. Ik heb de tv ontvanger zonder harddisk (en zonder opnemen pakket) aangevraagd, maar ik weet niet of dat helemaal goed is gegaan. De medewerker vertelde dat ik die pas in de nieuwe maand kon krijgen en nu nog een tv ontvanger met harddisk kreeg toegestuurd (die doet het dus ook niet).
Ik hoef nu geen andere meer. Ik probeer de tv ontvanger zonder harddisk nog (als ik die tenminste krijg) als dat niet lukt stop in met Tele2. Dan was het voor korte duur, maar ja je zult met me eens zijn dat dit niet werkt zo.
Samantha
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Samantha,
Als het goed is kan je het nu aansluiten.
Er was een kleine administratieve handeling niet gedaan.
Daarvoor onze excuses.
Je kan nu de nieuwe decoder aansluiten. Even inloggen en het zou meteen moeten werken :)
Laat me weten of het is gelukt.
Groet, Ben
Hoi Jolien, ik hou je op de hoogte!

20-sept: hoi Jolien, ik heb inmiddels de derde tv-ontvanger ontvangen. Of hij het echt doet weet ik nog niet want ik moet opeens inloggen als ik de ontvanger aanzet. Na het inloggen krijg ik de melding: D1 - maximum aantal iTV decoders aangesloten.
Wat is dit nu weer! Kun jij me helpen? Wat een slechte start zeg, ik ben al weken klant maar nog geen tv gezien. Ik wil nu snel een oplossing!
Samantha
Hoi Jolien, ik hou je op de hoogte!
Reputatie 5
Badge +2
Hoi samcoersen,

Wat een pech! Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Jolien
Ik heb inmiddels contact gehad met de klantenservice. Ze sturen me weer een nieuwe tv ontvanger. Ik hoop echt dat het nu in orde komt want ik baal hier ontzettend van. Ik kan al drie weken geen tv kijken!