vraag

TV ontvanger start niet op

• 26 februari 2020
  • 7 reacties
  • 105 x bekeken

Sinds vanochtend start de TV ontvanger niet meer op. Logo tele2 komt in beeld dan zwart beeld met rechts onderin klein balkje, vervolgens weer loge tele2 enz.enz.

stekker er meerdere malen eruit gehaald, idem bij modem, maar probleem blijft.

Internet, wifi en  telefoon werken zonder problemen.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Wat balen dat je TV ontvanger niet meer opstart. Welke lampjes zie je branden op je TV decoder? Goed om te horen dat je alles al even hebt gereset. Het lijkt er dus op dat hij helemaal in een loop zit met het opstarten. Ik wil daarom ook graag het vanuit hier even voor je bekijken. 

Kun je me de volgende gegevens doorsturen?

• Volledige adres (inclusief postcode en woonplaats)
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van het IBAN nummer
  • E-mailadres waar het over gaat.

Je mag dit in een privébericht naar me toe sturen. -→ Privébericht naar Anton

Ik hoor het graag. 

Groeten Anton

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt voor de gegevens. Ik heb vanuit hier ook een resetprocedure gedaan. Kun jij thuis nog een keer de adapter van de decoder los koppelen voor 10 seconden. Ik hoor dan graag of het weer werkt. De verbinding ziet er verder gewoon helemaal goed uit. 

Laat maar weten.

Groeten Anton

Hoi Anton,

Gedaan, echter geen resultaat.

Groeten, 

Florian

Reputatie 3
Badge +1

Dat is balen. Ik zie namelijk dat de TV decoder ook geen contact maakt met het modem. Dat kan aan de apparatuur liggen, maar ook aan de kabel die er tussen zit. Kun je misschien thuis een andere netwerkkabel gebruiken? Ik hoor het graag. 

Groeten Anton

Ik denk niet dat het aan de kabel ligt, de TV wordt gevoed via dezelfde netwerkkabel en deze heeft gewoon internet.

heb de voedende kabel uit de router gehaald en rechtstreeks in de tv decoder gedaan, probleem blijft.

Denk zelf dat de tv decoder het probleem is. Deze is ook al de nodige jaren oud.

Groeten, 

Florian

Reputatie 3
Badge +1

Goed om te horen dat je het al wel even hebt getest. Dan is dat in ieder geval uitgesloten. Ik vermoed ook dat het om de decoder gaat. Ik heb daarom een andere naar je toe gestuurd. Ik heb meteen ook je modem vervangen, want deze heb je ook al een lange tijd. De oude decoder kun je dan terug sturen naar ons.  Het oude modem hoeft niet terug gestuurd te worden. Je ontvangt het zo snel mogelijk. Er wordt een Track and Trace code naar je toe verstuurd. 

Groeten Anton

Top, bedankt voor je hulp en service

Groeten,

Florian