beantwoord

TV-ontvanger is stuk

  • 1 April 2022
  • 6 reacties
  • 95 x bekeken

Beste Tele2,

Onze TV-ontvanger is onlangs stuk gegaan, hij gaat namelijk niet meer aan.

Graag ontvangen wij een nieuwe TV-ontvanger, zodat we weer TV kunnen kijken.

 

Met vriendelijke groet,

Peter Verhoef

Klantnummer: [verborgen door moderator]

icon

Beste antwoord door paverhoef 1 April 2022, 16:20

Bekijk origineel bericht

6 reacties

@hans2090 

Dit is een al oud en al beantwoord topic. Je kan beter een eigen topic aanmaken, dat levert een snellere reactie op.

Onze ontvanger lijkt ook stuk te wezen 

 

moeten hem elke keer van de stroom halen en dan start hij opnieuw op

ook onder het kijken…

kan telefonisch geen contact krijgen 

maar na een paar weken verveelt dit echt

@hans2090

Dit is een al oud en al beantwoord topic. Je kan beter een eigen topic aanmaken, dat levert een snellere reactie op.

Ah bedankt 

 

zal even wat proberen 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Peter, allereerst van harte welkom op onze Community!

Een kapotte TV-ontvanger is niet fijn om te horen en ik help je graag direct verder aan een nieuwe. Ik kan zelf geen nieuwe naar je opsturen. Als ik dat wel kon had ik het uiteraard met alle plezier voor je gedaan. Mijn collega’s van de telefonische klantenservice en via de chat kunnen wel een nieuwe naar je opsturen. Neem snel nog even contact met ze op en dan moet het helemaal goedkomen! 

Je kunt mijn collega’s bereiken op 020-7544444 of via deze pagina: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis

Hier klik je op Chatbot en type je ‘medewerker spreken’. Mijn collega komt dan bij je en ook zij kunnen direct een nieuwe TV-ontvanger naar je sturen.

Laat je het me weten als je mijn collega hebt gesproken? Ik hoor het graag van je en dan hoop ik dat je snel weer lekker TV kunt kijken. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je alvast een heel fijn weekend! 😊

Collega via de chat gesproken en er is een nieuwe TV-ontvanger besteld.

Reputatie 7
Badge +12

Superfijn om te horen dat het zo snel geregeld is, Peter!

Ik hoop dat je hem snel ontvangt en nogmaals een heel fijn weekend gewenst. 😎

Reageer