beantwoord

Tv ontvanger blijft opnieuw opstarten

• 13 februari 2018
  • TV
  • 13 reacties
  • 320 x bekeken

• Is lekker bezig
  • 5 reacties
Als ik de tv ontvanger aanzet lijkt hij in een loop te zitten, blijft opnieuw opstarten. Kan hier soms een uur op wachten.

icon Beste antwoord door Jasper van Tele2 14 februari 2018, 13:28

Ik zie dat je al enkele jaren het kastje hebt misschien is deze kapot gegaan. Wat ik kan doen is een nieuw kastje sturen of gratis een monteur die alle 2 de kastjes en kabels nakijkt.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Als je een tijdje wacht werkt het dan wel correct of blijft het de hele avond opnieuw opstarten?
Nou, soms duurt het een half uur en soms de hele avond en nacht. Dan trek ik de stekker er maar uit. Er is ook niets aan te doen, heb alles al geprobeerd wat ik kan bedenken. In ieder geval werkt hij nooit direct..
Reputatie 4
Badge +3
Ik zie dat je al enkele jaren het kastje hebt misschien is deze kapot gegaan. Wat ik kan doen is een nieuw kastje sturen of gratis een monteur die alle 2 de kastjes en kabels nakijkt.
Zou je een nieuw kastje kunnen sturen? Dan zal het wel lukken..
Reputatie 4
Badge +3
Ik heb een nieuw kastje gestuurd. Als je de foutmelding krijgt met het nieuwe televisie kastje dat de maximaal aantal decoders aangesloten zijn kun je het beste de klantenservice bellen. Die halen met 1 druk op de knop de oude decoder uit het systeem. Als ik dat nu doe en je kijkt weer televisie heeft hij zich weer geregistreerd.
Super! Bedankt. Moet ik die andere nog terugsturen?
Reputatie 4
Badge +3
Ja de andere moet wel terug komen maar je hoort daarvoor een retourdoos te krijgen.
Oke, komt voor elkaar dan.
Reputatie 4
Badge +3
Laat je weten als je hem hebt ontvangen en of het wel / niet werkt?
Hij werkt super! Bedankt voor je snelle handelen!
Dag Jasper,

Wij hebben exact hetzelfde probleem met onze eerste decoder. Die staat er ook al een x aantal jaar. Zou je ons ook een nieuwe willen toesturen?
Reputatie 4
Badge +3
Hey @Jock fijn te horen dat het weer werkt. Als er toch problemen zijn horen we het graag.

@turborobbie_69 Ik kan daar altijd naar kijken. Maar ik moet je wel vragen je eigen topic daarvoor aan te maken. Dit zodat er niet verschillende cases van verschillende mensen tegelijk in een topic behandeld worden.
Reputatie 4
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag en groetjes
Jasper