beantwoord

Tv kastje hapert

• 25 april 2016
  • 1 reactie
  • 156 x bekeken

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Sinds dat wij tv hebben van jullie hapert het beeld. We hebben het stekkertje er al enkele malen uitgetrokken, maar dit probleem blijft zich voordoen. Soms gebeurt het wel 3 keer in een uur dat het beeld stil blijft staan. Ook bij opnames gebeurt dit, opeens missen we dan een heel stuk van de opname! Bij het tweede kastje dat we hebben gebeurt dit niet dus ik neem aan dat er een fout in het kastje zit? Hoe is dit op te lossen?
Groeten!
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 28 april 2016, 21:15

Beste jvdu,

Heb je de decoders aangesloten volgens de handleiding? Het is hierbij vooral van belang om te weten hoe lang de kabel is van het IS/RA-punt is (plaats waar het internet de woning binnenkomt). Wil je dat controleren?
Daarnaast ben ik benieuwd of de decoders:

- Rechtstreeks op het Tele2 modem zijn aangesloten door middel van een kabel.
- Rechtstreeks zijn verbonden met jouw televisie, zonder tussenkomst van eventueel een AV-versterker of een ander apparaat dat werkt als een soort HDMI-switch.

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Beste jvdu,

Heb je de decoders aangesloten volgens de handleiding? Het is hierbij vooral van belang om te weten hoe lang de kabel is van het IS/RA-punt is (plaats waar het internet de woning binnenkomt). Wil je dat controleren?
Daarnaast ben ik benieuwd of de decoders:

- Rechtstreeks op het Tele2 modem zijn aangesloten door middel van een kabel.
- Rechtstreeks zijn verbonden met jouw televisie, zonder tussenkomst van eventueel een AV-versterker of een ander apparaat dat werkt als een soort HDMI-switch.

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Rick